Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Kan man se noget sted - hvor en given TDC ~
Fra : Frans Meyer

Dato : 24-01-04 21:19

Hej!

Kan man se noget sted - hvor en given TDC central bor?

Jeg tænker specifikt på ydre nørrebro, østerbro og vesterbro (kbh) - det
skal bruges ifm. nogle 4-tråds analog punkt til punkt behov.

vh
Frans

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-01-04 22:13

"Frans Meyer" <frans@_pc.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg tænker specifikt på ydre nørrebro, østerbro og vesterbro (kbh) - det
> skal bruges ifm. nogle 4-tråds analog punkt til punkt behov.

prøv at søge på www.tst.dk før kunne man se liste over centraler med adresse
på beliggenhed
http://www.tst.dk/dk/samtrafik/standardaftaler/samhusningbilag4liste.pdf
men det er åbenbart et dødt link idag.

Fra : Frans Meyer

Dato : 25-01-04 22:43

> prøv at søge på www.tst.dk før kunne man se liste over centraler med
> [...]

Tak - Jeg fandt den - den er flyttet:

http://www.itst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=95025007

Kig under "Samhusning, dateret 28. november 2003 (2,86 MB) (18.12.2003)"

-> Bilag 5 (20,7 MB)

vh
Frans