Misse er i stødet
Fra : Melanie

Dato : 23-01-04 09:41

Hej Ng

Når jeg ager Misse fortiden, for jeg nogen gange stød. Det er mest ved
hendes øre. Nogen der kan forklare mig hvorfor? Gør det ondt på hende?

Mvh Melanie

Fra : Kammien

Dato : 23-01-04 09:51

Hej Melanie...

vil tro det bare er Statisk-elektricitet
du får når du røre ved katten...

det får vi osse indimellem når vi kæler med Vores Kat når han har ligget på
et
tæppe/plait eller ovenpå tv´et eller på gulvtæppet & har leget & tumlet
Meget rundt...

Det ser Ikke ud til at det generer ham når vi får de små stød.. men han kan
godt blive lidt
forskrækket når det giver et lille sæt i os når vi bliver
overrasket/forskrækket over det ..

Håber du kan bruge dette svar til noget ...

Der er sikkert osse Andre herinde der ved om katten rent faktisk mærker det
eller ej...

Hilsen Kammien

Fra : Louise Viborg

Dato : 23-01-04 10:02

Hej Melanie!
Det er tit det sker her om vinteren når de er frostgrader. Vores katte
gør det også, og jeg tror nu at de kan mærke det ligesom også, for de
kan blvie helt bange af det, som om de tror det er os der gør det der
gør ondt.
For at afhjælpe det, kan du købe en flaske KW Coatgloss. Dt er rigtig
godt mod statisk elektrcitet. Du sprøjter noget på hænderne og
fordeler det i kattens pels.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

n Fri, 23 Jan 2004 09:41:04 +0100, "Melanie" <melanie@dinven.dk>

Fra : Milea

Dato : 23-01-04 10:25

"Melanie" <melanie@dinven.dk> wrote in news:4010de43$0$139
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hej Ng
>
> Når jeg ager Misse fortiden, for jeg nogen gange stød. Det er mest ved
> hendes øre. Nogen der kan forklare mig hvorfor? Gør det ondt på hende?
>
> Mvh Melanie

Hej Melanie.

Hos 2 af mine 3 katte oplever jeg også dette.
Som en anden er inde på, mener jeg også at det har noget med vejret at
gøre. Her får vi mest stød, når de lige kommer ind udefra, eller når de
ligger på en plaid.

Sally (½huskat/½ norsk skovkat)er den der afgiver mest 'stød'. Vi kan
ligefrem høre hvordan det 'knitner', når vi rører hendes hale og ører. Om
grunden så er, at hun har mere pels end de 2 andre, aner jeg ikke.
Ved hende oplever jeg dog indimellem, at hun også registrer disse 'stød',
da hun viger fra mig.

Mvh. Milea

Fra : Melanie

Dato : 23-01-04 18:02

Hej ng

Tak for jeres svar. Er glad for at vide at jeres katte også har problemet.
Bare vejrets skyld, men rart at vide *GG*

God vinter og kom så i stødet *GG*

Mvh Melanie