Regel for domæne i Outlook 2003
Fra : Jette Christensen

Dato : 23-01-04 05:57

Er der en, der kan fortælle mig, hvordan jeg opretter en regel, så al
post fra flere forskellige afsendere med samme domæne kommer i den
rigtige mappe?

Fra : Søren Blom

Dato : 23-01-04 12:36

"Jette Christensen (slet TYHST)" <cassandra@TYHSTmail.tele.dk> skrev
> Er der en, der kan fortælle mig, hvordan jeg opretter en regel, så al
> post fra flere forskellige afsendere med samme domæne kommer i den
> rigtige mappe?

Uden at have prøvet det efter, så må du kunne gøre det, at du går ind i
opret regel guiden. Tryk på
Avancerede Indstillinger, vælg så "med bestemte ord i afsenderens adresse",
tryk på "bestemte ord" og skriv @domænet.landekode, tryk derefter på OK og
så næste, derefter vælger du øverst punkt hvor du bestemmer hvilken mappen
mailene skal i, derefter næste. Det må fungere, uden at jeg lige har prøvet
det efter.

--
VH

Søren Blom