Radeon 9700 problemer
Fra : Kenneth J

Dato : 22-01-04 20:51

Jeg har et r9700 gfx kort, som er begyndt at opføre sig lidt underligt, det
er nok en indstilling jeg selv har pillet ved.

Når jeg køre NFS Underground er den begyndt at hakke rigtig meget og der er
texture problemer, når jeg skal vælge bil, her flimmere texturene i vejen,
lidt som om den ikke render ordenligt. Det er så ikke det eneste problem,
når jeg køre med motion blur forsvinder banen, hvis jeg køre over 100km/t,
så det kun er lamperne man kan se.

Kan ikke helt gennemskue hvad problemet er.

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-01-04 22:02

"Kenneth J" <fuckdig@notforu.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så det kun er lamperne man kan se.
>
> Kan ikke helt gennemskue hvad problemet er.

Prøv at gå ind i indstillingerne på dit grafikkort og sæt hele skidtet til
default og se hvad der så sker.

Kim Larsen