Hotel, pensionat el. lign i Malaga
Fra : Ukendt

Dato : 22-01-04 16:25

Hej,

Er der nogen der kender et godt sted at bo i Malaga.
Vi er 4, som skal der ned i september.

Vi er næsten ligeglade hvad det er.
Det må være hotel, lejlighed, pensionat.
Bare der er eget bad og toilet, og det ligger rimeligt centralt.

--
Mvh.
Søren Mogensen

Skift snabela i min mail-adresse

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-01-04 22:49

Hej

"Søren Møller Mogensen" <smmSNABELAnesnegom.dk> wrote:

> [...]

>Vi er næsten ligeglade hvad det er.
>Det må være hotel, lejlighed, pensionat.
>Bare der er eget bad og toilet, og det ligger rimeligt centralt.

Prøv at kigge hos Kronerejser www.kronerejser.dk De har et forum for
udlejning af af private boliger m.m. dernede, og der er et rigt udvalg
til alle priser, og udlejning lige fra dag til dag basis, til flere
måneder.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Morten Wieder

Dato : 09-02-04 06:09

Prøv selv at søge på Nettet. Der er et hav af muligheder.
Især hvis I godt vil ud i en af kystbyerne lidt uden for Malaga.
Og hvis I holder jer væk fra steder som Torremolinos, Fuengirola
og Marbella kan gode prise også fås.
Prøv fx den lille by Benalmadena Publo - et fantastisk sted. 20 minutter
fra lufthavnen i Malaga.
På egen hånd kan I formentlig også gøre det billigere end gennem KroneRejser
eller andre bureauer.

Du behøver blot søge på et bynavn i området - så kommer der et hav af købs-
og
lejemuligheder frem.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wieder

Fra : Per Lange

Dato : 09-02-04 09:37

Hej!

Jeg har selv overvejet dette hus: http://www.las-casas-viejas.net/
de har et pensionat samt et billigt hus i en bjergby 45 min fra Malaga. Det
ligger perfekt i forhold til ture til eks Granada (Alhambra), Rhonda,
Sevilla osv.
Køb flybilletter hos:
http://www.kronerejser.dk/
De har altid billige billetter samtid med at de udlejer biler billigt man
henter i lufthavnen.
4 mennesker kan tage turen for ca 7000-8000 inkl fly bil og bolig

Venlig hilsen Per Lange