USA flypriser
Fra : Rasmus Lundbye

Dato : 22-01-04 13:56

Hej

Var ved at kigge lidt på flyrejser til NY og LA i juni/juli måned hos Kilroy
og Jysk Rejsebureau.

Jeg ved godt det er højsæson, men jeg synes ærlig talt det ser lidt halvdyrt
ud at give 5000 for en ungdomsbillet tur-retur til NY.

Er der nogle der har erfaringer? Bliver der frigivet nye billetter løbende
eller er det bare først til mølle.

Synes jeg engang læste den herinde sige, at han tidligst ville booke tre
måneder før.

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 22-01-04 15:20

Jeg gav 3500,- til Los A., sidste sommer, ved Jysk Rejsebureau. Grunden til
at det var så dyrt, var at jeg skulle afsted inden for 5 dage, kunne jeg
have ventet 5 uger fra booking, skulle jeg give 2800,-.

Så 5000,- synes jeg er meget dyrt.

Glenn

Fra : Rasmus Lundbye

Dato : 22-01-04 16:16

"Glenn [Odense]" <megacool500@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> at det var så dyrt, var at jeg skulle afsted inden for 5 dage, kunne jeg
> have ventet 5 uger fra booking, skulle jeg give 2800,-.

Går ud fra det også var tur/retur. Mit indtryk var også, at man ku komme
derned omkring prismæssigt. Det er bare priser på 4500-5000 jeg får oplyst
pt.

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 22-01-04 16:59

> Går ud fra det også var tur/retur.

Jep, det var det.

Fra : Søren

Dato : 22-01-04 18:12

"Rasmus Lundbye" <ras_lund@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ved godt det er højsæson, men jeg synes ærlig talt det ser lidt
halvdyrt
> ud at give 5000 for en ungdomsbillet tur-retur til NY.

British Airways har tilbud for tiden:

Boston 2.699,-
Chicago 2.955,-
Denver 3.319,-
Los Angeles 3.709,-
Miami 2.819,-
New York 2.699,-
Newark 2.699,-
Philadelphia 3.154,-
San Francisco 3.709,-
Washington 2.790,-

Du skal bestille inden 2. februar. Udrejsen skal foregå senest 31. maj, så
hvis du har mulighed for det, er der penge at spare.

Se denne url for yderligere information:

http://www.britishairways.com/travel/ussoff/public/en_dk

Fra : Rasmus Lundbye

Dato : 22-01-04 18:29

> Du skal bestille inden 2. februar. Udrejsen skal foregå senest 31. maj, så
> hvis du har mulighed for det, er der penge at spare.
>
> Se denne url for yderligere information:
Mange tak for forsøget. Men vi skal først lige have overstået vores
eksamener, så det bliver tidligst midt-juni.

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 22-01-04 21:17

"Rasmus Lundbye" <ras_lund@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:40100812$0$289> Mange tak for forsøget. Men vi skal først lige have
overstået vores
> eksamener, så det bliver tidligst midt-juni.

Hej,

vi har en enkelt gang rejst 15. juni, og priserne steg 16. juni. I skal
derfor være meget opmærksom på, om I ved at rejse nogle få dage før kan
spare mange penge. Jeg mener dog, at priserne er ens fra maj til september.

Mvh

Kennet
--
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Bo Nielsen

Dato : 25-01-04 13:19

Hej

British Airways starter først høj sæson 24/6, så hvis i kan rejse før blive
prisen ca. kr. 3900,- inkl. skatter.
Prisen er set på bl.a. www. gateeleven.dk

Mvh.

Bo

Fra : Claus Olesen

Dato : 29-02-04 22:23

Rasmus Lundbye wrote:

> [...]
> eller er det bare først til mølle.
>
> Synes jeg engang læste den herinde sige, at han tidligst ville booke tre

Har du nogle mere specifikke rejsedatoer?
Icelandair plejer at være ret billige også.
Et hurtigt opslag på en rejse fra København til New York i perioden d.
12. juni til d. 10. juli koster kr. 3512,-
Derudover kan det bestemt betale sig at melde sig ind i deres Lucky
Fares klub (som er ganske gratis at være medlem af) hvor de hele tiden
har gode tilbud (en måneds rejse fra starten af april til starten af maj
koster i øjeblikket også kr. 3512,- mens en Lucky Fare månedsrejse til
Baltimore koster kr. 2711,- - der er i øjeblikket ikke nogen tilbud til
New York, men tilbuddene skifter hver måned mener jeg, måske oftere).

Er man bosat i USA (ganske vist kun med afrejse fra østkysten), så er
Icelandair bestemt også værd at tjekke ud. Jeg fik en returbillet fra
Baltimore til København (hvor jeg ganske vist kun skulle bruge Baltimore
til København delen) til $298 i januar (så jeg kunne komme hjem og nyde
Superbowl med gutterne herhjemme) - det er vist svært at finde andre
rejser til den pris.

Mvh
Claus Olesen
--
Remove NADA from my e-mail address to reply directly to me