Ingen bedring :-(
Fra : AEK

Dato : 22-01-04 13:48

Der er desværre ingen bedring med min dreng.
Han har været på bakken i dag ( urin og aff. ).
Da han er ret sløv, havde han ikke fået sig gjort ordentlig rent bagi - så
det trak herren hen ad tæppet - uhmm, det er skønt at være katteejer
Jeg skynder mig at få det gjort rent. Alt for min patient

Han sover, sover og sover......
Alt er ham total ligegyldigt. Normalt, hvis jeg kæler med ham, begynder han
straks at spinde og smide sig på ryggen.
Men nope - ingen af delene.
Jeg giver ham vand med sprøjte. Det fungerer fint, bortset fra, at han er
MEGA træt af det.
Han er total slap. De få gange, han har gået en bette tur, kan man se,
hvordan kroppen " hænger ".
Han har i hvert fald tabt sig.

Det skærer mig forfærdeligt at se min dreng sådan her
Jeg har sørget for, at han har en dejlig varm plaid om sig.
Hvad kan jeg ellers gøre ?
Andet end have tålmodighed, hvad er svært , når han er så dårlig.

Hvis ikke han er bedre i morgen tidlig, skal han ind og have taget
røntgenbill. og blodprøver.
Han spiser intet.

Det blev en længere smøre. Forhåbentlig er alt , som det skal være, og
antibiotikaen blot skal have tid...'

Ps : en tanke; Jeg er ryger - kan det have haft nogen indflydelse på, at han
har fået lungebetændelse ?

/En bekymret Anya

Hvis du vil svare personligt, skal du skrive til hex (snabela) esenet.dk

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 22-01-04 14:10

> Det skærer mig forfærdeligt at se min dreng sådan her
> Jeg har sørget for, at han har en dejlig varm plaid om sig.
> Hvad kan jeg ellers gøre ?
> Andet end have tålmodighed, hvad er svært , når han er så dårlig.
Ja det er ikke sjovt med syge katte.
Tag noget kildevand, bland lidt druesukker, lidt salt og et par dråber olie
fra en dåse tun i olie i. Og giv ham det i sprøjten og ind i munden. Helst
så meget du kan få i ham.
Det er jo ikke helbredende, men giver ofte et lille kick.

> Det blev en længere smøre. Forhåbentlig er alt , som det skal være, og
> antibiotikaen blot skal have tid...'
Den skal have 1 1/2 til 2 døgn for at virke, derfor er det vigtigt med meget
væske

> Ps : en tanke; Jeg er ryger - kan det have haft nogen indflydelse på, at
han
> har fået lungebetændelse ?
Nej, det er ikke din skyld.

God bedring til patienten, håber han kommer ovenpå

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Denise

Dato : 22-01-04 15:52

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
> MEGA træt af det.
> Han er total slap. De få gange, han har gået en bette tur, kan man se,

Jeg kan godt forstå du er ked af det, men se nu hvordan det går i morgen.
Det kan jo være det er noget andet penicillin/antibiotika du skal prøve.

> Det skærer mig forfærdeligt at se min dreng sådan her
> Jeg har sørget for, at han har en dejlig varm plaid om sig.
> Hvad kan jeg ellers gøre ?
> Andet end have tålmodighed, hvad er svært , når han er så dårlig.

Jeg tror ikke du kan andet en at holde øje med ham, har du mulighed for at
tage temperaturen og følge lidt med ?
Er det en dygtig dyrlæge du har og hvad er det for medicin du får ?.

> Hvis ikke han er bedre i morgen tidlig, skal han ind og have taget
> røntgenbill. og blodprøver.
> Han spiser intet.

Husk at bede om noget vand i nakken på ham, så du ikke skal genere ham for
meget.
Og køb evt. noget A/D mad til ham.

> Ps : en tanke; Jeg er ryger - kan det have haft nogen indflydelse på, at
han
> har fået lungebetændelse ?

Nej.

--
Hilsen Denise

Fra : Doris

Dato : 23-01-04 01:56

Hej Denise.
Er lidt nysgerrig, hvad mente du med at bede om vand i nakken.
Jeg vil også krydse fingre imorgen Anya og får også alle 8 katte til det ;)
De bedste tanker Doris.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-01-04 03:16

In article <4010713d$0$95083$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Doris
<xdoris@mail.tele.dk> wrote:

> Er lidt nysgerrig, hvad mente du med at bede om vand i nakken

Hej Doris

Jeg er godt nok ikke Denise, men jeg kender godt fremgangsmåden
Når katten er meget i væskeunderskud kan man gøre det, at man sprøjter
en ret stor mængde væske ind under nakkehuden på katten. Det hedder
Ringers Laktat og er det samme som man bruger i drop til mennesker.
Det sidder så dér som en kæmpebule i nogen timer, men så fordeler det
sig ud i kroppen på katten og det hjælper meget hurtigt på en mat
misse, der mangler væske. En syg kat vil ofte ikke drikke, især hvis
den har kvalme, og det man kan pine i den, er ofte meget lidt. Så er
væskedepotet i nakken guld værd .-)

Fra : Bente Jepsen

Dato : 23-01-04 06:25

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse
Så er
> væskedepotet i nakken guld værd .-)
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte
> Donna og Dittes katteside: http://siamis.com

Hej Doris

Ann har helt ret, det er virkelig guld værd, jeg har også prøvet at sidde
med en syg og snottet siameser, som hverken ville spise eller drikke.
Og lige gyldig, hvor syg en siameser er, er den stadig lige stædig, og hvis
ikke den vil drikke, er det dælme svært at få vand i den, selv med en
sprøjte. Man føler sig som det ondeste onde når man prøver at tvinge så syg
en kat til sådan noget.
Da først hun havde fået "vand i nakken" var det en meget stor lettelse for
os alle sammen

Mange hilsner
Bente

Fra : Doris

Dato : 23-01-04 16:42

Er det noget man selv kan gøre og hvis hvordan ? ville være rart at vide,
når man har 8 henrivende misser, hvis udheldet skulle være der, ( bank under
bordet ) ;)
V.H. Doris.
"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4010b020$0$25798$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-04 19:14

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er det noget man selv kan gøre og hvis hvordan ? ville være rart at vide,
> når man har 8 henrivende misser, hvis udheldet skulle være der, ( bank
under
> bordet ) ;)

Nej du kan ikke selv "putte" vand i nakken på katten. Det er noget dyrlægen
gør når en kat / hund lider af væskemangel. Vandet sidder så i nakken på
hund / kat, som en kæmpe bule, hvorefter det langsomt fordeler sig, til
resten af kroppen.

Til Anya:

Dejligt og høre, at det endelig går fremad med din Oscar. Det lød godt nok
som om, at han havde det rigtig skidt, men lungebetændelse er jo også en
grim ting. Fortsat god fremgang med ham !

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-01-04 20:24

In article <401140b0$0$95016$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Doris
<xdoris@mail.tele.dk> wrote:

> Er det noget man selv kan gøre og hvis hvordan ? ville være rart at vide,
> når man har 8 henrivende misser, hvis udheldet skulle være der, ( bank under
> bordet ) ;)

Nej da, det er jo noget med indsprøjtninger og kanyler, hvor man skal
være lidt klar over hvad man laver, så man ikke rammer noget forkert
derinde.
Det er klart en dyrlæge-opgave

Fra : Doris

Dato : 23-01-04 21:02

Det tænkte jeg også nok, men man ved jo ikke med alt det nye, de finder ud
af :)

Fra : AEK

Dato : 23-01-04 21:07

Ann Rudbeck wrote: In article
> [...]

> Nej da, det er jo noget med indsprøjtninger og kanyler, hvor man skal
> være lidt klar over hvad man laver, så man ikke rammer noget forkert

Oscar fik ca. 8 sprøjter indenfor. Fordelt i nakken og ned over lænden.

Fra : Denise

Dato : 23-01-04 21:22

"AEK" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Oscar fik ca. 8 sprøjter indenfor. Fordelt i nakken og ned over lænden.

hej igen
Der må være forskellige størrelser sprøjter. 2 stk plejer at være alt
rigeligt hos min dyrlæge, men det er også nogle store sprøjter, der kan være
meget i . Ved desværre ikke hvormange ml det er.

--
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-01-04 22:25

In article <4011826c$0$272$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Denise
<reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote:

> Der må være forskellige størrelser sprøjter. 2 stk plejer at være alt
> rigeligt hos min dyrlæge, men det er også nogle store sprøjter, der kan være
> meget i . Ved desværre ikke hvormange ml det er.

Kan heller ikke huske det nøjagtigt - men jeg gætter på 50 ml sprøjter.
Dvs at to er = 1 dl. Lyder det ikke meget rigtigt?

Fra : Denise

Dato : 23-01-04 22:47

> Kan heller ikke huske det nøjagtigt - men jeg gætter på 50 ml sprøjter.
> Dvs at to er = 1 dl. Lyder det ikke meget rigtigt?

Hej
Jeg vil umiddelbart mene mindst det dobbelte, men jeg har ingen ide, jeg må
huske at spørge næste gang jeg snakker med ham. Han bruger sikkert dem han
bruger til hunde også, hvis altså man også gør det med hunde
Og så gør han det, at han drejer sprøjten mens nålen er inde, så han kan
sprøjte videre et andet sted, han er rigtig god til det. Og katten siger
ikke en lyd, så det kan jo ikke gøre ondt

--
Hilsen Denise

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-04 23:28

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> huske at spørge næste gang jeg snakker med ham. Han bruger sikkert dem han
> bruger til hunde også, hvis altså man også gør det med hunde

Det gør man
Nu er det godt nok nogle år siden, at vores hund fik væske via sprøjte, men
jeg vil også gætte på, at der var ca. 100 - 150 ml, i sprøjten, men der kan
selvfølgelig være flere størrelser, alt efter om det bruges til en killing
eller en Skt. Bernhard og hvor dehydreret dyret er ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 24-01-04 02:15

In article <40119fd9$0$1669$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Buffy wrote:

> må
>
> Det gør man
> Nu er det godt nok nogle år siden, at vores hund fik væske via sprøjte, men
> jeg vil også gætte på, at der var ca. 100 - 150 ml, i sprøjten,

Hej begge to

Tjoh, kan da være I har ret .-) Jeg kan ikke rigtig huske det, men
prøvede at vurdere hvor meget vand, der mon kunne ha' været i Dittes
midlertidige dromedarpukkel i sin tid.
Så er hun jo heller ikke nogen kæmpekat... så jeg tænkte at 1 dl nok
var hvad den pukkel indeholdt. Men måske har I ret. Hun har stadig -
efter 4 år eller så - mere løs hud i nakken end Donna efter den
omgang... men ih, hvor det hjalp!

Fra : AEK

Dato : 22-01-04 18:57

Efter at have skrevet indlægget, ringede jeg til dyrlægen.
Han syntes, at der skulle være begyndt en lille ændring.
Så i morgen bliver der nok taget blodprøver m.v.- som tidligere er nævnt.

Der er stadig inet spist. Vand får han. Tak for rådet ang. cocktailen.
Medicinen hedder :Synulox ( 50 mg.,)
1 Tablet 2 x dagligt.

/ Anya. ( som SAVNER sin fartbølle herhjemme )

Fra : Bente Jepsen

Dato : 22-01-04 20:08

> [...]
> Så i morgen bliver der nok taget blodprøver m.v.- som tidligere er nævnt.
>
> Der er stadig inet spist. Vand får han. Tak for rådet ang. cocktailen.

Hej Anya.
Øv hvor surt med Oscar. Håber I finder noget der hjælper ham i morgen.
Der er jo heldigvis altid chancen for, at det er antibiotikaen der ikke
virker, så det kan skiftes ud med noget andet.
Krydser alle fingre for god bedring til fyren.
Knus
Bente

Fra : Kate

Dato : 22-01-04 20:57

Øv, Anya, hvor surt at der ikke er nogen bedring at spore hos ham. Jeg
har aldrig haft en kat med lungebetændelse så jeg ved ikke hvor hurtigt
der skal kunne spores bedring.
Jeg håber at han hurtigt kommer sig, kender godt bekymringen om de små-
kræ.
God bedring til Oscar.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : AEK

Dato : 22-01-04 21:22

Hejsa,

tak for Jeres støtte og råd.
Kæresten har taget fri i morgen - han kommer hertil i aften.
Under alle omstændigheder ryger Oscar til dyrlæge i morgen.
Han er helt flad, ligger blot i hans radiatorseng med en plaid over sig.

Om han skal på noget andet antibiotika, aner jeg ikke. Det må dyrlægen tage
stilling til.
MEN, jeg vil sørge for, at han får noget vand sprøjtet ind.

Fuck, hvor gør det ondt på mig. Men det kender I jo selv fra Jeres rødder.
Når kæresten kommer i aften , tager vi hans temperatur.

Kryds fingre for os i morgen formiddag hos dyrlægen.

En trist,
Anya.

Fra : Nynne Hansen

Dato : 22-01-04 21:50

<snip>

> [...]
>
> En trist,
> Anya.
>
> " I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan

Årrrh hvor er det synd for jer! Vi krydser alt det der kan krydses herfra!

Nynne og tøserne....Findus er stadig på herretur

--

Namasté - I bow to the divine in you.
FJERN DETved privat svar

Fra : Denise

Dato : 22-01-04 22:10

> [...]
rødder.
> Når kæresten kommer i aften , tager vi hans temperatur.
>
> Kryds fingre for os i morgen formiddag hos dyrlægen.

Hej Anya
Synolux er bredspektret og de gange vores har fået det, har de altså også
været helt dvaske. Jeg tror nok man efter en lille uge mener der skal være
fremgang, og hvis ikke plejer man så at prøve noget andet medicin, men
synolux er vist det normale ved lungebetændelse. Det er heller ikke sikkert
der vil være feber ved lungebetændelse, men hvis der er høj feber skal man
jo gøre noget. MEN han skal altså have mad, det er vigtigt, hvordan du så
ellers vil gøre det, måske mad på fingeren og så ind i munden, kan du ikke
finde noget han er vild med, whiskas, tun, rejer, makrel, kogt torsk. Og
køb noget AD i morgen. Hans vejrtrækning er forhåbentlig ikke blevet værre.
Jo tak, vi kender godt det med at blive hjemme fra arbejde og holde i pote,
og være vågen hele natten og sidde og kigge på en sovende kat, og rende til
dyrlæge og glemme at spise og leve af cola, og blive ellevild når de selv
begynder at spise og drikke, puha.
God bedring med det lille pus.

--
Hilsen Denise

Fra : AEK

Dato : 22-01-04 22:38

Denise wrote:

> MEN han skal altså have mad

Han vil intet have . Har forsøgt med alt, hvad Herren normalt vil gøre for
at få sine poter i...

> det er vigtigt, hvordan du så ellers vil gøre det, måske mad på
> fingeren og så ind i munden, kan du ikke finde noget han er vild med,
> whiskas, tun, rejer, makrel, kogt torsk. Og køb noget AD i morgen.

Hvad er der specielt ved AD ? Og jeg skal nok købe det i morgen. ALT for
min bløde bamse

> Hans vejrtrækning er forhåbentlig ikke blevet værre.

Den er fin nok. har været opmærksom på det.

>Jo tak, vi kender godt det med at blive hjemme fra arbejde

Vi har begge taget fri. Heldigvis er vores arb. ret fleksibel

> [...]
> til dyrlæge og glemme at spise og leve af cola, og blive ellevild når
> de selv begynder at spise og drikke, puha.

Hvis du vidste alle de kærlighedserklæringer Fedeberg har fået....
Jeg har endda " truet " med fri mad - blot han vil blive rask.
Mad til mig ? Den kører på sodavand, kaffe og smøger ;-(

Tøsen har vasket ham i dag Oscar var ret så ligeglad ;-(
Til Tøsens store glæde står madskålen frit fremme 24 timer i døgnet.
Ikke for hendes skyld. Tænk , hvis min dreng fik det bedre, blev sulten og
der ingen mad var !

> God bedring med det lille pus.

Tusinde tak. Tænk sig, for blot lidt 4 år siden hadede jeg katte !
Nu tuder jeg næsten snot og bekymrer mig gråhåret over Fedeberg .

Fra : Denise

Dato : 22-01-04 22:51

> Denise wrote:
>
> Hvad er der specielt ved AD ? Og jeg skal nok købe det i morgen. ALT for
> min bløde bamse

Det er noget der er rigtig godt, som man plejer at bruge når dyrene skal
komme sig. Og de plejer at kunne lide det. For spise skal han, ellers kan
man risikere at de vil indlægge ham, så han får mad, og det er selvfølgelig
godt nok hvis de ikke vil spise, men det er jo bedst, at man selv fik gang i
ham.

> Den er fin nok. har været opmærksom på det.

Det er godt, så er der jo ikke meget I ellers kan gøre, altså bortset fra
maden, og så vente og se tiden an til i morgen hos dyrlægen. Måske kan
røntgenbillederne vise at det ikke er så slemt.

--
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-01-04 22:21

In article <bupbda$k3o2f$1@ID-119019.news.uni-berlin.de>, AEK
<2468@jubiimail.dk> wrote:

> Fuck, hvor gør det ondt på mig. Men det kender I jo selv fra Jeres rødder.
> Når kæresten kommer i aften , tager vi hans temperatur.
>
> Kryds fingre for os i morgen formiddag hos dyrlægen.

Årh - sørens osse...
Havde håbet han havde det lidt bedre
Noget væske er i alt fald altid godt, jeg husker stadig hvordan Ditte
blev en helt ny kat på få timer (efter en alvorlig maveinfektion)

Jeg skal krydse fingre og tæer for jer...
Held og lykke og god bedring med pusling

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-01-04 22:43

Anya skrev
<Fuck, hvor gør det ondt på mig. Men det kender I jo selv fra Jeres rødder

Åhh ja og her vil vi fortsat krydse alt, stort trøstekram
til dig og en næsemøz til Oscar

knus
Marianne Hellemose
***Ailurophil***
'The greatness of a nation and its moral progress can be
judged by the way its animals are treated
Mahatma Ghandi

Fra : AEK

Dato : 23-01-04 10:58

Endelig positive ting at fortælle

Jeg har været vågen flere gange i nat for at se til Oscar.
En af gangene gjorde han sig lækker for mig , og begyndte at spinde.
Så kunne jeg atter kende min dreng
Jeg var SÅ glad.

Til morgen lagde han ud med at spise en mundfuld vådkost, samt 2 stk.
tørkostpiller.
Vi ringede, som aftalt, til dyrlægen.
Vi har været derinde. I dag var hans temparatur på 39.1, i onsdags var den
på 38.5. Taget med hendes termometer, begge gange.

Oscar fik lagt vand ind i kroppen.
Barberet den ene fus, og taget blodprøve. Vi får svar på mandag.

Nu er vi så hjemme igen. Han har været i gang med at spise, både tør- og
vådkost.
Denise : Jeg har købt A/D.
Han har det ikke godt, men det går i den rigtige retning nu, og vil
forhåbentlig fortsat.

Fra : Ragna

Dato : 23-01-04 11:06

Hej Anya!

Hvor var det godt at høre, at Oscar har det bedre.
Man har det selv elendigt, når de små pus er syge, og lettelsen er enorm,
når det begynder at gå den rigtige vej.
Fortsat god bedring med patienten!

--
Kærlig hilsen, Ragna

Fra : Pernille Scharff

Dato : 23-01-04 11:15

Hej Anya,

jeg håber det begynder at gå fremad med Oscar.

Et tip: a/d har en konsistens så det kan blandes med vand og gives med
engangssprøjte, hvis katten sultestrejker. Jeg har erfaring for at det er
ret effektivt.

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-01-04 12:30

Århhhh hvor dejligt, masser af knus, næsemøzzer og
ønsker om en hurtig tilbagevenden til "normale" tilstande.

Fra : Denise

Dato : 23-01-04 13:59

Hej Anya
Hvor er det dejligt der er kommer gang i ham .. Det ser jo så også ud til
at have toppet, når han nu er begyndt at spise selv. Som Pernille skriver er
a/d også godt til "sprøjte-fodring", men det skulle du så heldigvis være ude
over nu. Og vandet skulle jo også gøre tingene bedre, bad du om det, eller
foreslog dyrlægen det selv ?. Hvis han lød godt, fik I vel heller ikke
taget billeder ? Temperaturen er jo næsten ikke feber, som jeg har fået
fortalt kan temperaturen stige, når de er bange. Men nu burde det så kun gå
fremad, bare sørg for han ikke får kulde og træk, for lungebetændelse hos
katte er ikke til at spøge med. Så er det jo godt, at han stadig er en ung
kat. Nej, det er klart at han ikke har det helt godt endnu, det kan være han
ikke er helt normal igen, før medicinen er færdig. Jeg synes vores dyr altid
sover og er dvaske, når de er på drugs, men grunden er selvfølgelig
samtidig, at de jo fejler noget.
Fortsat god bedring og varme hilsner til Oscar.

--
Hilsen Denise

Fra : Bente Jepsen

Dato : 23-01-04 16:15

> [...]
>
> Jeg har været vågen flere gange i nat for at se til Oscar.
> En af gangene gjorde han sig lækker for mig , og begyndte at spinde.

Åhhh, det var dejligt at høre. Så hjælper de der krydsede fingre nok
alligevel

Mange hilsner
Bente

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-01-04 17:10

"AEK" <2468@jubiimail.dk> writes:

> Endelig positive ting at fortælle

JAHH JUBLE hoppe op og ned smile stort

Hvor er jeg da bare glad for at læse det

Fortsat god bedring til Oscar

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : AEK

Dato : 23-01-04 18:59

Vi ( Oscar og jeg ) takker mange gange for de søde ord
Det kan bekræftes, at Don Oscar de la Hoya fortsat kører med kaltten ))
Han er ,atter, mit hængtetræ - jubiii.

Han har spist med stor iver, så stor, at jeg på et tidspunkt måtte fjerne
maden, af skræk for, at han ville knække sig.
Vådkost, hvor jeg har puttet lidt rejer i, har han spist med stor glæde.

Ude i køkkenet, bliver der igen tigget, gnedet sig op ad mig og og op på en
stol for at følge med.
Lejligheden er blevet gået godt igennem

Han er jo ikke rask - men han er på vej . Lige nu ligger han på en plaid os
sover.

Jeg er bare SÅ lykkelig over, at han er i bedring.
Har jeg mon fortalt, at jeg STORELSKER min dreng !!!!!!!!!!!

Og tusinde TAK til alle, som har lagt øre til min fortvivelse.
Denise :
Nej, der er ingen billeder blevet taget hos lægen. Kun blodprøver, som jeg
er spændt på at høre resultatet af.
Jeg bad selv dyrlægen om at få sprøjtet vand ind.

Det kvindelige personale blev ret vilde med ham
Han har taget begge besøg der i stiv pote. Ingen knurren eller andet. Han
sad stille og rolig . Fandt sig fint i det .

Min dreng er SUPER Og jeg er lykkelig

God weekend til alle.

Kæmpe næsenøz til alle fra hovedpersonen selv.Jeg tog billeder med mit alm.
kamera, da det var værst med ham , for hvis nu.....
Når filmen er fremkaldt, vil de blive scannet ind.
Uha, hvor var han syg

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-01-04 20:24

In article <burndf$krhl5$1@ID-119019.news.uni-berlin.de>, AEK
<2468@jubiimail.dk> wrote:

> Jeg er bare SÅ lykkelig over, at han er i bedring.
> Har jeg mon fortalt, at jeg STORELSKER min dreng !!!!!!!!!!!

Jamen, det ville jeg da aldrig ha' gættet... hehe..
Og jeg ved præcis hvad du mener. Man sidder der og undrer sig over at
det er muligt at elske sådan en pelstot så højt

Hurra for Oscar - giv ham et nus fra mig

Fra : Kate

Dato : 23-01-04 20:38

Ann Rudbeck <webmaster@fjernsiamis.com> wrote in

> Man sidder der og undrer sig over at
> det er muligt at elske sådan en pelstot så højt

LOL. Da jeg mistede Oliwer troede jeg ikke jeg ville kunne komme til at
elske en ny kat _så_ meget. Oliwer var mig en ualmindelig skøn missekat
og at tænke sig at jeg så fik hele to lige så elskelige misser. De er
så forskellige som nat og dag alligevel knus-elsker jeg dem

Anya, når Oscar-fisen spiser så er han godt på vej til at blive rask og
gud hvor jeg kender følelsen af glæde, ja, lykke, som strømmer igennem
en når pelstotten begynder at ligne sig selv

Fra : AEK

Dato : 23-01-04 20:56

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> wrote in message

> Jamen, det ville jeg da aldrig ha' gættet... hehe..

Nej vel .*lol.*

> Og jeg ved præcis hvad du mener. Man sidder der og undrer sig over at
> det er muligt at elske sådan en pelstot så højt

Og det er mig, som hadede katte for 4 år siden.....

> Hurra for Oscar - giv ham et nus fra mig

Det er hermed gjort. Han takker mange gange )

Fra : Kate

Dato : 23-01-04 20:33

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in news:buqr7d$kdcrr$1@ID-
119019.news.uni-berlin.de:

> Han har det ikke godt, men det går i den rigtige retning nu, og vil
> forhåbentlig fortsat.

Det var dejligt at høre. Jeg kender godt glæden ved at se dem spise
ovenpå sygdom.
Glæder mig at Oscar virker friskere.
Var det nemt for dyrlægen at tage blodprøve på ham? Johan fik jo taget
en pga sine nyrer, dyrlægen og jeg havde flere gange talt om hvorvidt
det ville kunne gøres uden at bedøve Johan. Jeg ville under ingen
omstændigheder lade Johan bedøve "kun" for den blodprøve, for sidst han
blev bedøvet var han så skidt bagefter at jeg besluttede at det skulle
være _meget_ vigtigt for at gøre det igen. Heldigvis sad Johan pænt
stille om mivede ynkeligt

Fra : AEK

Dato : 23-01-04 21:04

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message

> Det var dejligt at høre. Jeg kender godt glæden ved at se dem spise
> ovenpå sygdom.

Ædedolken Oscar er på banen igen ....

> Glæder mig at Oscar virker friskere.

Ditto Min frække bandit.

> Var det nemt for dyrlægen at tage blodprøve på ham?

Ingen problemer. Han sad from som et lam.Da hun på et tidspunkt drejede
nålen, kom der et lille mip fra ham.
MEN mig derimod !!!!! Jeg måtte vende rundt ! Jeg kunne ikke klare at se
hende tage blod fra ham - der måtte jeg stå af !
Hvis jeg har fået taget blodprøve - ingen problemer der .
Men når det er min bette dreng - no way !

> Heldigvis sad Johan pænt stille om mivede ynkeligt

Ååh, det gjorde sikkert også ondt på dig ....

Fra : Kate

Dato : 23-01-04 23:52

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in news:burunp$l59dk$1@ID-
119019.news.uni-berlin.de:

> Ååh, det gjorde sikkert også ondt på dig ....

Ja, man bryder sig jo ikke om at det gør ondt på de små, men jeg vidste
jo det gjalt noget større, nemlig om hans nyrer virkede efter
hensigten. Så måtte jeg jo bare forkæle ham lidt ekstra da vi kom hjem.
Sjovt nok så har både Johan og Sofie altid fundet sig i alt fra min
side, det eneste de har gjort er at mive ynkeligt, ligesom for at
understrege hvor synd det faktisk var for dem