MacSOUP X 2.6b2 - ude
Fra : Per Madsen

Dato : 22-01-04 07:13

http://www.macupdate.com/info.php/id/8393

What's New:
Version 2.6b2 adds the following:

* Fixed a number of bugs, some of them serious.

--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 22-01-04 15:38

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> http://www.macupdate.com/info.php/id/8393
>
> What's New:
> Version 2.6b2 adds the following:
>
> * Fixed a number of bugs, some of them serious.

Men du holder stadig fast ved 2.5 ser jeg i din header

Og jeg har lige efterprøvet at Mogens Thyregods fordanskning til 2.5
også kan bruges på 2.6

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 22-01-04 15:58

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Men du holder stadig fast ved 2.5 ser jeg i din header

Øh, jeg ser nu, at jeg også noteres som 2.5-bruger, så på det punkt er
der åbenbart en svipser.

mvh.
Kaj.

Fra : Karen Seiersen

Dato : 22-01-04 17:19

> [...]

> Men du holder stadig fast ved 2.5 ser jeg i din header
>
> Og jeg har lige efterprøvet at Mogens Thyregods fordanskning til 2.5

Hej

Virkede fordanskningen så ?? det må jeg formode idet du jo har 2.6 nu.

Mange Mac-hilsner Karen

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 22-01-04 17:35

Karen Seiersen <vk@besked.com> wrote:

> Virkede fordanskningen så ?? det må jeg formode idet du jo har 2.6 nu.

Ja, den virker med den lille hage, at den fortæller at du bruger version
2.5 i stedet for 2.6b2, men det er da til at leve med hvis man ikke
lider af galoperende versionitis.

mvh.
Kaj.

Fra : Karen Seiersen

Dato : 22-01-04 19:03

> [...]

> Ja, den virker med den lille hage, at den fortæller at du bruger version
> 2.5 i stedet for 2.6b2, men det er da til at leve med hvis man ikke

Tak, men se Mogens Thyregods indlæg som er kommet efter du hentede 2.6..
så jeg tror jeg venter, men tak alligevel

Gode Mac-hilsner Karen

Fra : mothsoft

Dato : 22-01-04 17:26

"Kaj Christiansen" skrev d. 22-01-04 15:38 dette indlæg :

> Men du holder stadig fast ved 2.5 ser jeg i din header
>
> Og jeg har lige efterprøvet at Mogens Thyregods fordanskning til 2.5
> også kan bruges på 2.6

Jeg må på det kraftigste fraråde at forsøge at anbrige mappen
Danish.lproj fra MacSOUP 2.5 i den nys offentliggjorte NacSOUP 2.6b2.

Der er (om end få) ændringer i ressourcerne, hvorfor det med garanti vil
få negative konsekvenser at gøre forsøget.

Brug betaen på engelsk/tysk og hav tålmodighed til betatestningen er
færdig, så kommer der en ny dansk MasSOUP 2.6, så såre det er mig muligt
at få oversættelsen færdig.

--
mvh.
Mogens Thyregod