Becom 4 og vis nummer på telefonanlæg
Fra : ND

Dato : 22-01-04 00:51

Hej gruppe

Er der nogen her, som kan fortælle mig, om vis nummer-funktionen på Beocom 4
vil fungere med et Auerswald-telefonanlæg? Jeg har ladet mig fortælle, at
anlægget understøtter vis nummer, blot via FSK-protokollen frem for DTMF,
som normalt benyttes i Danmark. Men jeg kan til gengæld ikke finde ud af, om
Beocom 4 kan håndtere FSK.

På forhånd tak!
Niels

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-01-04 12:29

"ND" <dk_niels@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men jeg kan til gengæld ikke finde ud af, om
> Beocom 4 kan håndtere FSK.

Sælges den i Tyskland? Hvis du får en derfra vil den antageligvis
understøtte FSK