Billig fly til frankfurt ?
Fra : simris.

Dato : 21-01-04 23:54

Hej gruppe !!

Jeg skal i nær fremtid til både frankfurt og dusseldorf, kan nogen hjælpe
med ideer ,evt priser på billige flyrejser dertil .

På forhånd tak !!

Fra : Kristian

Dato : 22-01-04 00:34

"simris." <info@fishnboat.dk> wrote:
>Hej gruppe !!
>Jeg skal i nær fremtid til både frankfurt og dusseldorf, kan nogen hjælpe
>med ideer ,evt priser på billige flyrejser dertil .
>På forhånd tak !!
-----------
Prøv at søge på SAS - de har af og til nogle rigtige gode tilbud.

Kristian

Fra : simris.

Dato : 22-01-04 13:13

Hej igen !!!

Sorry ,jeg glemte at skrive det er fra København..

Fra : Mark Beaumont

Dato : 22-01-04 03:07

simris. wrote:
> Jeg skal i nær fremtid til både frankfurt og dusseldorf, kan nogen
> hjælpe med ideer ,evt priser på billige flyrejser dertil .

Hvor skal du rejse fra?

Fly Billund - Frankfurt t/r 995 kr. med MaerskAir
Fly Aalborg - Frankfurt t/r 1.275 kr. med MaerskAir
http://www.maersk-air.dk/da/Rejseplanlaegning/Produkter/Priser.htm

Fly Billund - Düsseldorf t/r 1.475 kr. med Lufthansa
http://www.bll.dk/f_artikler/kampagnepriser.shtml

Bus København - Frankfurt 1.178 kr. med Eurolines.
http://www.eurolines.dk

Hvis du vil med toget, kan prøve at få en Orange billet fra DSB.
http://www.dsb.dk/orange/udland.htm

Vh Mark

Fra : Kristian

Dato : 23-01-04 00:47

> [...]

>Jeg skal i nær fremtid til både frankfurt og dusseldorf, kan nogen hjælpe
>med ideer ,evt priser på billige flyrejser dertil .

Der er også et nyt hollandsk lavprisselskab der flyver fra CPH til
Düsseldorf:
http://www.cph.dk/cph/dk/presse/nyheder/rutenyt/vbird+manchester.htm
http://www.vbird.com/skylights/html/home.en.shtm

Kristian