Mangler driver til S3 Savage IX
Fra : Jespo

Dato : 21-01-04 20:49

Mangler min driver cd-rom til dette kort - nogen som har den
eller kender et sted hvor den kan downloades ?

Det er dette kort
http://www.compgeeks.com/details.asp?invtid=S3298SDR-8MTV

Jesper

Fra : LC

Dato : 21-01-04 21:23

SIS hjemmeside

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-01-04 21:49

> Mangler min driver cd-rom til dette kort - nogen som har den
> eller kender et sted hvor den kan downloades ?

> [...]
http://www.video-drivers.com/drivers/83/83614.htm
Du skal bruge koder for at komme ind.
Drivers
All

Så skulle den være der.

Kurt

Fra : Jespo

Dato : 22-01-04 07:14

Er der "noget" i at reg. sig som bruger på denne side
(spam eller lig.)

Jesper

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-01-04 22:46

> Er der "noget" i at reg. sig som bruger på denne side
> (spam eller lig.)
>
> Jesper

Jeg har været registreret der i flere år og har ikke bemærket nogen
problemer i den forbindelse. De spammails jeg modtager, hidrører fra helt
andre steder. Det ved jeg bl.a. fordi, den emailadresse, som jeg i sin tid
brugte til at registrere mig på, blev nedlagt for flere år siden, da det
pgl. firma pludselig ville have penge for email adressen. Det beviser vel
også lidt, at de faktisk ikke kontrollerer mig, når jeg en gang imellem
henter drivere hos dem, idet de så burde opdage, at min email ikke
eksisterer mere.

Kurt