Christian Grønvall ass. director eller lig~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-01-04 20:39

min makker og jeg diskuterer subj. efter at have set Krøniken behind the
scenes - jeg er ret sikker på det er ham (Mørkeleg, De udvalgte etc.) han er
ikke director, men assistant eller lign.? - det lignede ham helt vildt.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Keldorff

Dato : 21-01-04 21:12

Det var ham i rollen som assistent med bla. ansvar for statisterne.

Fra : Christian Muus

Dato : 21-01-04 21:13

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> [...]
er
> ikke director, men assistant eller lign.? - det lignede ham helt vildt.

Ja, det er ham

http://www.imdb.com/name/nm0345041/

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-01-04 21:31

> Ja, det er ham
>
> http://www.imdb.com/name/nm0345041/

der tjekkede vi, men der stod intet om Krøniken - men tak for svar til jer
begge! - jeg vandt - Ye!