Andet multimedie
bentjuul 3670
Skærmproblem
Fra : hamselv

Dato : 21-01-04 16:15

Hæi folkens

Jeg har reformateret min fu....... gamle lo...... computer (mon jeg snart
får lov at købe en ny)
og nu sidder jeg med valget mellem 2 og 16 farver og kan kun vælge 640X480
Pixels og det er jeg faktisk ret harm over.
Jeg kan huske jeg engang fik flere valgmuligheder frem, men hvor gjorde jeg
det ??

Har været inde i hjælp og lede, men der var ikke noget, eller ikke noget jeg
fandt

hamselv herfra

Fra : Thomas Madsen

Dato : 21-01-04 16:22

hamselv skrev:

> og nu sidder jeg med valget mellem 2 og 16 farver og kan kun vælge
> 640X480 Pixels og det er jeg faktisk ret harm over.

Du har glemt at installere driveren til dit grafikkort.

Krydspostet til: dk.edb.grafik og dk.edb.hardware.grafikkort.
FUT til: dk.edb.hardware.grafikkort.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Madsen.