En runde med trailers
Fra : Morten Bowman

Dato : 21-01-04 13:55

Hejsa
Kiggede lige lidt rundt på de kommende attraktioner:

Spiderman 2:
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/spider-man_2/
ser ret fed ud. Det skal nok blive godt

Taking lives:
http://www.apple.com/trailers/wb/taking_lives/
Ja virker ikke som noget helt nyt plot, men synes nu alligevel den har noget
over sig - og ikke kun Jolie

Spartan:
http://www.apple.com/trailers/wb/spartan/
ligner noget vi har set før, men på den anden side er det jo ikke hver dag
Val Kilmer eller for den sags skyld Mamet laver film

Monster:
http://www.apple.com/trailers/newmarket/monster.html
den tror jeg er værd at checke ud!! Kvindelige seriemordere er vel lidt
anderledes?

The battle of Algiers:
http://www.apple.com/trailers/independent/thebattleofalgiers.html
well en anderledes film fra 60'erne - et must.

The chronicles og Riddick
http://www.apple.com/trailers/universal/thechroniclesofriddick/
ahhh synes der er lidt meget Matrix over den her. Og traileren giver ikke
meget hint om at der er en historie?

Ella Enchanted:
http://www.apple.com/trailers/miramax/ella_enchanted/
Pjat!

Van Helsing:
http://www.apple.com/trailers/universal/van_helsing/
lidt for X-men over den i stilen, men den virker nu cool og skal nok checkes
ud

Hidalgo:
http://www.apple.com/trailers/disney/hidalgo/
Så skal der tjenes penge på Viggo. Desværre når det er Disney der står bag
bliver den rigelig familie-agtig og denne virker ganske enkelt for kedelig.

Nå bare mine bud, måske nogen kunne brude de

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Simon

Dato : 21-01-04 15:13

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message
> Hejsa
> Kiggede lige lidt rundt på de kommende attraktioner:

> [...]

Enig. Fed trailer. Dog lidt for meget svingeri af den gode Spiderman. Vi så
det i etteren. Der er ingen grund til at fylde traileren til 2'eren med det.

> Monster:
> http://www.apple.com/trailers/newmarket/monster.html
> den tror jeg er værd at checke ud!! Kvindelige seriemordere er vel lidt
> anderledes?

Fremragende. Ganske enkelt er Charlize Theron grund nok til at se den film.
Man forstå ikke det er hende.

> The chronicles og Riddick
> http://www.apple.com/trailers/universal/thechroniclesofriddick/
> ahhh synes der er lidt meget Matrix over den her. Og traileren giver ikke
> meget hint om at der er en historie?

Synes den virker skuffende i forhold til Pitch Black. Alt for kliché og for
lidt dyster handling.

> [...]
> http://www.apple.com/trailers/universal/van_helsing/
> lidt for X-men over den i stilen, men den virker nu cool og skal nok

Helt sikkert. En god trailer. Dog virker manden på taget alt for CGI.
Umiddelbart ligner han Jerkyll. Men hva, CGI er det sidste de forbedrer, så
det skal nok blive godt. Kan dog ikke lade være med at føle at Jackman er
fejlcastet.

Fra : Morten Bowman

Dato : 21-01-04 15:53

On Wed, 21 Jan 2004 15:12:54 +0100, "Simon" <simon@_sletmig_simz.dk> wrote:

> [...]
>det skal nok blive godt. Kan dog ikke lade være med at føle at Jackman er

Nej, man sidder hele tiden og venter på at der skal komme knive ud af
knoerne

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 16:40

FØJ FOR SATAN hvor er de dog grimme de 2 kvinder....... Det var da helt
uhyggeligt..... De er forhåbentligt lebber i den virkelige verden?

Rune

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-01-04 16:43

Rune Vestergaard wrote:

> FØJ FOR SATAN hvor er de dog grimme de 2 kvinder....... Det var da helt
> uhyggeligt..... De er forhåbentligt lebber i den virkelige verden?

De fede er at de to kvinder er ret smukke i
virkeligheden. Charlize Theron tog 20 kg på til
filmen.

http://images.google.dk/images?q=charlize+theron&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning

/David

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 16:56

> De fede er at de to kvinder er ret smukke i
> virkeligheden. Charlize Theron tog 20 kg på til
> [...]

Ok - jeg trækker ordene i mig igen

Fra : Morten DH

Dato : 21-01-04 19:06

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Kiggede lige lidt rundt på de kommende attraktioner:

Og nu gjorde jeg også

men er der ikke en som er sød at forklare mig hvorfor fanden i hede hule ...
man ikke kan få lov at gemme Van H. traileren - filmselskabet burde sgu da
mest af alle være interesserede i at vi udbreder deres reklamer ?!?

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 22:03

> [...]
>man ikke kan få lov at gemme Van H. traileren - filmselskabet burde sgu da
>mest af alle være interesserede i at vi udbreder deres reklamer ?!?

Din bøn er blevet hørt...

Dave's Trailer Page
<http://www.kaneda.freeserve.co.uk/trailers.html>

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Morten DH

Dato : 22-01-04 19:29

<Claus Nielsen> skrev i en meddelelse