Filter til kattebakken - hvor købes det?
Fra : Helle

Dato : 21-01-04 12:45

Hejsa.

Jeg har et kattetoilet/hus som har nogle filtre i hver side. Det er sådan
nogle sorte stive nogen. Hvor køber man nye henne? de kunne nemlig godt
trænge til at blive skiftet. Sært nok så har dyrehandlen det ikke (den hvor
jeg købte toilettet).

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : lena thiesen

Dato : 21-01-04 13:25

Jeg har set dem både i Kvickly og hos dyrehandlen!

Med venlig hilsen
lena thiesen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 21-01-04 13:34

"lena thiesen" <lenaogpeterKATTE@BAKKEamagerkollegiet.dk> wrote in message
> Jeg har set dem både i Kvickly og hos dyrehandlen!

Okay. Så må jeg lige prøve og kigge i Kvickly - ved du hvad de koster?

Mvh Helle

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 21-01-04 13:40

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh Helle
>
> --
> Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

Hej Helle.

Jeg så faktisk nogle filtre til kattetoiletter i MaxiZoo den anden dag. Nu
kiggede jeg ikke så grundigt på dem. Jeg skulle bare have en ny grusske, og
der hang de ved siden af. Så om det lige er sådan nogen, ved jeg ikke .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : lena thiesen

Dato : 21-01-04 13:50

Nææ prisen kan jeg ikke huske helt præcist, mener ikke det var noget jeg
gik i baglås over (jeg stod og kiggede på noget andet) men 24,95 eller
der omkring...

Fra : anja rasmussen

Dato : 21-01-04 13:36

> [...]
>
> Mvh Helle
>
> --
> Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

Hej...
Vi køber i Harald Nyborg og Petworld....jeg ved ikke lige om der ligger
sådan nogle i nærheden af dig...ellers kan de i Harald Nyborg bestilles
over nettet....

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar