Tunge øjne
Fra : Lars Jeppesen

Dato : 21-04-01 17:10

Når jeg vågner er mine øjne nærmest faldet sammen, og der skal
utallige knibeøvelser og lign, for at jeg ligesom ser bare nogenlunde
normal ud i ansigtet. Det har stået på et godt stykke tid nu. Meget
irreterende, I kloge hoveder herinde må have et godt bud på hvad det
kan være.
Jeg kan ikke se noget snavs i øjnene, så hvad kan det være?

Fra : Mari

Dato : 22-04-01 17:46

"Lars Jeppesen" <Ajorge13@students.aabc.dk> skrev i en meddelelse news:46c3et8tnalc6jggu43ovgp5ep8n0a0ddj@4ax.com...
> [...]
> kan være.
> Jeg kan ikke se noget snavs i øjnene, så hvad kan det være?

Faldet sammen - hvad mon du mener med det??
Hvis det skyldes betændelse eller allergi, så kan du prøve at bade øjnene
med vat og kamillete - ellers skal du have lægen til at kigge på det.
Ligeledes, hvis det skyldes kredsløbsforstyrrelser.

Er det derimod tunge øjenlåg - og du er helt rask - og du ønsker
øjenlågene reduceret, så kig her: http://www.erichsens-klinik.dk/index.htm

--

Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n