Juan Carlos
Fra : Henning B Jensen

Dato : 21-01-04 05:40

Stephan Aller

Du Skrev til mig, for kort tid siden: Juan Carlos, som rigtig hed Carlo
Hansen døde desværre d. 14.12.2003, 76 år gammel.

På grund af pc-problemer var jeg ikke i stand til at svare.

Jo jeg er interesseret i at vide mere om Juan Carlos.

Jeg boede i nogle år på Lolland, på en gård i Vestenskov, lidt syd for
Nakskov. Ifølge overleveringerne skulle min forhenværende gård, have være
Juan Carlos barndomshjem.

Hilsen Henning Jensen.

Fra : Stephan Aller, OZ1TM~

Dato : 21-01-04 17:56

> [...]
>
> Jeg boede i nogle år på Lolland, på en gård i Vestenskov, lidt syd for
> Nakskov. Ifølge overleveringerne skulle min forhenværende gård, have være

Det passer også. Efter at have konsulteret min svigermor (som også spiller
harmonika ligesom hendes datter) kunne hun bekræfte at Carlo Hansen kommer
fra Nakskov-området. Den del af familien, der er tilbage bor vist stadig i
området.
Carlo Hansen har boet både i Sverige, i USA og på Caribien og arbejdede som
musiker. Han var også ansat i Danmarks Radio indtil 1973.
Han har lavet flere pladeindspilninger bl.a. med harmonikaorkesteret
"Titanobanden". Er du interesseret, ligger jeg inde med et ekstra eksemplar
af ovennævnte CD. Ganske enkelt af den simple grund at jeg selv spiller i
orkesteret, hvilket jeg har gjort siden 1991. Orkesteret startede som et
bøeneorkester i 1982 og holder stadig sammen. 70-75% af medlemmerne er
faktisk stadig dem fra 1983 !

Du er velkommen til at maile mig for yderlige oplysninger.

Stephan Aller