Mac - Newbie - Mange ???
Fra : T.Jakobsen

Dato : 20-01-04 14:45

En arbejdskollega har spurgt om jeg kan kigge lidt på hendes computer.....
Ingen problem tænkte jeg. Indtil jeg så den.......Macintosh...Nå-da-da.

Men nysgerrig er man jo sååå.......

1. Hvad har man af muligheder før opstart af OS - BIOS - fejlsikret tilstand
O.S.V.

2. Hvor kan man (skal man) vælge hvor man booter fra ?

3. Er det muligt at opgradere til et nyere styresystem end det som er
installeret eller vil
det ikke give nogle fordele
(OS 8,6 installeret men aner ikke om det er nyt eller gammelt)

4. Hvordan foregår opdatering af OS og hvilken slags opdateringer fokuseres
på fra Apple side ?
Forstået således : er det kun sikkerhedopdateringer a´la Microsoft eller
får man også opdateringer
som forbedrer eksempelvis både stabilitet af styresystem og det grafiske
/ udseende O.S.V

5. Hvilke programmer er en must for at holde en mac kørende

6. Hvor findes den ultimative side når man skal starte med at rodde med mac
?

NÅ...Men

Jeg kommer nok snart med nogle flere spørgsmål til jer indtil da må i meget
gerne smide en masse "guldkorn"
Tips & Tricks i tusindvis ville være rart !

Nu vil jeg kigge lidt på "dåsen".....Uha-da-da...Man er jo HELT grøn

På forhånd tak
Venligst
Tom