Re: Hvorledes emailes en komplet HTML ?
Fra : blackfemales@nicetom~

Dato : 21-04-01 16:41

>Lav en hjemmeside og send en URL til dine modtagere.

Det dur ikke. Det er ret private breve som kun modtageren må se.

>Desuden sikrer du at dine modtagere kan se din side hvis de har lyst,
men lade være hvis de ikke har.

Jeg ved at de har lyst, for de har selv bestilt materialet.

Hvordan tror man kan gøre det ?

Get your firstname@lastname email for FREE at http://Nameplanet.com/?su

--
Posted from mail@mx12.nameplanet.com [62.70.3.42]

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-04-01 17:30

blackfemales@nicetomeetyou.to writes:

> Det dur ikke. Det er ret private breve som kun modtageren må se.

Så lav en hjemmeside med brugernavn/password og send det til dine
modtagere, HTML er noget snot i emails, hvis du spørger mig.

> men lade være hvis de ikke har.
>
> Jeg ved at de har lyst, for de har selv bestilt materialet.

Ja, så gider de nok se det, men ved du også hvilket mailprogram
de bruger? For HTML-mails kan altså se ret forskellige ud i
forskellige mailprogrammer.

> Hvordan tror man kan gøre det ?

Hvis alle dine modtagere bruger et bestemt program, så kan du jo
nok lave noget i det pågældende program. Jeg har nogle gange fået
HTML-mails lavet i Outlook Express, og de så bestemt ikke ud som
afsenderen havde tænkt sig de skulle i mit foretrukne mailprogram,
som altså ikke er Outlook Express. Det er en af grundene til at
jeg slet ikke vil modtage den slags længere, men lader min mail-
server afvise HTML-mails med en passende fejl.

--
Jacob
Smile, it makes people wonder what you're thinking.