Win2K driver Permidia 3D
Fra : John Poulsen

Dato : 19-01-04 22:54

Hejsa.

Jeg har Googlet og fandt minus :(.

En PCI Permidia 3D kort med numrene
p4010GFN
C3000

En anden chip har oplysningerne: TY P3026-2209ce

Er der en af jer der ved præcist hvad der er for en sag - og kan give et
link med en Win2K driver?

Takker

Mvhg.

John

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 19-01-04 23:04

On Mon, 19 Jan 2004 22:53:43 +0100, John Poulsen wrote:

> En PCI Permidia 3D kort med numrene
> p4010GFN
> C3000
>
> Er der en af jer der ved præcist hvad der er for en sag - og kan give et
> link med en Win2K driver?

Jeg er bange for at supporten på Permedia-chippen ikke lige er den bedste
når det gælder Win2000/XP.

3DLabs som lavede den har disse drivere.
http://www.3dlabs.com/support/drivers/permedia_drivers.htm

--
Mvh. Lars

Fra : John Poulsen

Dato : 19-01-04 23:27

Jeg er i tvivl: Er det " Permedia3 Create! : can be installed under
Windows 2000 using the Windows 2000 driver from the Drivers section and
installation instructions are included in the Readme.txt file." ?

Så burde det virke

John

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 19-01-04 23:50

On Mon, 19 Jan 2004 23:26:30 +0100, John Poulsen wrote:

> Jeg er i tvivl: Er det " Permedia3 Create! : can be installed under
> Windows 2000 using the Windows 2000 driver from the Drivers section and
> installation instructions are included in the Readme.txt file." ?

Jeg tvivler på at det er et Permedia 3. Det er et PCI-kort ikk'? Det tyder
ikke ligefrem på at det er et nyere kort.

Se om du kan finde noget hjælp her til at identificere kortet.
http://www.plasma-online.de/index.html

> Så burde det virke

Ja, smid kortet i en maskine, start og se hvad der sker.

--
Mvh. Lars

Skriv under det du kommenterer og fjern resten.