Tommas Marinus Thomsen Lomborg sogn
Fra : futtog

Dato : 19-01-04 16:50

Hej
Er der en der kan hjælpe med at finde et par det heder Tommas Marinus
Thomsen og Jenssigne krestine Nielsen i Lomborg sogn Jenssigne er født ca.
1863
Jeg ved kun at de boede i et hus kaldet Møltrup hus i 1903 hvor de fik en
datter ved navn Jenssigne Krestine Thomsen
mvh. Preben Poulsgaard

Fra : K. Thidemann

Dato : 19-01-04 17:54

On Mon, 19 Jan 2004 16:49:33 +0100, "futtog" <Futtog1@tele2adsl.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg ved kun at de boede i et hus kaldet Møltrup hus i 1903 hvor de fik en
>datter ved navn Jenssigne Krestine Thomsen

Vi har vel Thomas her:

Ringkoebing, Skodborg, Lomborg, Lomborg, , Østerkjelder, 9, FT-1890

Klemmen Nielsen Foldager, 53, Gift, Husfader, Gaardeier, Hygom
Christiane Nielsen, 51, Gift, Husmoder, , Fabjerg
Niels Peter Foldager, 16, Ugift, Søn, , Hygom
Thomas Marinus Thomassen, 20, Ugift, Tjenestekarl, , Ramme
Peder Christensen Hvingelby, 52, Gift, Tjenestekarl, , Lomborg
Else Katrine Nielsen, 15, Ugift, Tjenestepige, , Ferring
Niels Marinus Villemsen, 11, Ugift, Tjenestedreng, , Rom

Er du sikker på Jensine er født 1863 - hvad med 1883 ?

Mvh
K. Thidemann

Fra : futtog

Dato : 19-01-04 18:17

Hej Thidemann
I kirkebnogen står der at hun er 40 år da hun får hendes datter i 1903 så
moske et år eller to til bægge sider.
Det er jo ikke alt for sikre oplysninger.
mvh. Preben

"K. Thidemann" <k.thidemannFJERNDETTE@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:7k2o00db4iafvng1hbkc8v7ard3lluius4@4ax.com...