Erfaringer med ATI Radeon 9600 Pro fra Clu~
Fra : Rune Andersen

Dato : 19-01-04 13:28

Hejsa

Ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med følgende grafik kort
for/imod
http://www.gate2prices.dk/hardware/hardware-vis.asp?Kode=H008372

Kan det desuden lade sig gøre at bruge dette kort med følgende passiv køling
fra zalman

mvh.
/Rune

Fra : Brian Hansen

Dato : 19-01-04 21:38

Hej Rune.

Jeg har prøvet Zelman's passiv køl på et Club 3D Radeon 9600 Value Pro m.
256 Mb.
Det kan lige gå, men heller ikke mere. Hvis du ikke har luft flow i
kabinettet så glem det.

MVH
Brian Hansen.

Fra : Brian Lund

Dato : 19-01-04 22:14

> Jeg har prøvet Zelman's passiv køl på et Club 3D Radeon 9600 Value Pro m.
> 256 Mb.
> Det kan lige gå, men heller ikke mere. Hvis du ikke har luft flow i
> kabinettet så glem det.

Eller køb f.eks. en 80mm 12 dB pabst blæser og monter

Brian

Fra : Rune Andersen

Dato : 19-01-04 22:43

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote in message

> Eller køb f.eks. en 80mm 12 dB pabst blæser og monter

direkte på kortet eller i forbindelse med zalman kølingen ?

Fra : Brian Lund

Dato : 20-01-04 02:36

> "Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote in message
> m.

> direkte på kortet eller i forbindelse med zalman kølingen ?

Til den nye ZM80C-HP følger der to skruer med til at montere en blæser på
siden, du kan se det på zalmans hjemmeside... Det behøver ikke nødvendigvis
være den zalman blæser man kan købe til formålet, som nævnt passer en pabst
80 mm også på :) - Og til et mellemklassekort som 9600 kan du godt nøjes med
den svageste af pabsts 80mm blæsere!

http://www.zalman.co.kr/english/intro.htm
http://www.zalman.co.kr/english/product/ZM-OP1.htm

Brian