Opfølgning på min "stjålne" kat
Fra : Ian O.

Dato : 18-01-04 16:33

Hej alle.

Vil lige fortælle et kapitel endnu i min skrækkelige skilsmisse-kattesag fra
d.11/1.
Sagen er den, at jeg nu har fået katten hjem igen, da vi på en eller anden
måde, er nået til enighed om, at det er bedst, han er her indtil vi begge er
afklaret mht boligsituation.
Jeg er bare lykkelig for at have ham her igen, da det føles som det mest
positive, der er sket længe.
Desuden er det rart at se, hvor godt tilpas han befinder sig. Man kan
heldigvis ikke mærke, hvor længe han nåede at være væk.

Tusind tak til jer alle for gode råd og opbakning

Hilsen Ian

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 18-01-04 16:45

Ian O. skrev i en meddelelse...

> [...]
> Desuden er det rart at se, hvor godt tilpas han befinder sig. Man kan
> heldigvis ikke mærke, hvor længe han nåede at være væk.

Hej Ian

Rigtigt rigtigt stort tillykke - hvor er jeg glad på dine vegne. Du har lige
reddet en ellers lidt grå og kedelig søndag aften for mig - sådan en
solstrålehistorie bliver man jo helt glad af at høre

Fortsat god weekend til dig og potedask og næsemøz til misser
fra Tina, Gizmo, Freya og Devi
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-01-04 18:25

"Ian O." <ian@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> d.11/1.
> Sagen er den, at jeg nu har fået katten hjem igen

Super, hvor er det lækkert *S*
Tillykke

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 18-01-04 19:39

> Joan Frederiksen skrev:
>
> "Ian O." <ian@it.dk> skrev i en meddelelse

> fra
>
> Super, hvor er det lækkert *S*
> Tillykke
>
> Joan
> www.haarbolden.dk

Tillykke,rart at høre,held og lykke med den...bare jeg fik min
hund....men sådan bliver det nok ikke.....

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : maz

Dato : 18-01-04 20:13

Ian O. wrote:
> Sagen er den, at jeg nu har fået katten hjem igen, da vi på en eller
> anden måde, er nået til enighed om, at det er bedst, han er her
> indtil vi begge er afklaret mht boligsituation.
Det var dejligt at høre Sørg nu for at få skiftet låsene ud, hvis hun
skulle finde på at ændre mening..

> Jeg er bare lykkelig for at have ham her igen, da det føles som det
> mest positive, der er sket længe.
Det kan jeg godt forstå Det var da også lige hårdt nok - det du var
udsat for...

> Tusind tak til jer alle for gode råd og opbakning
Velbekomme

Maria, Zeus, Zeke og Zero

Fra : Kate

Dato : 18-01-04 22:55

"Ian O." <ian@it.dk> wrote in

> Sagen er den, at jeg nu har fået katten hjem igen, da vi på en
> eller anden måde, er nået til enighed om, at det er bedst, han er
> her indtil vi begge er afklaret mht boligsituation.

Dejligt at høre at katten er hjemme og at i er så meget på talefod at i
i det mindste kan enes om at gøre hvad der er bedst for katten.
Dvs. din ex har så beholdt den anden kat, for der var da to, ikke?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ian O.

Dato : 20-01-04 06:34

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message
> Dvs. din ex har så beholdt den anden kat, for der var da to, ikke?

Næh, der var nu kun én...

/Ian

Fra : Kate

Dato : 20-01-04 22:46

"Ian O." <ian@it.dk> wrote in

> Næh, der var nu kun én...

Jeg blev faktisk også i tvivl om jeg huskede forkert, men godt du fik
din kat hjem. Håber han er glad for at være hos dig igen.

Fra : Ian O.

Dato : 20-01-04 23:11

> Jeg blev faktisk også i tvivl om jeg huskede forkert, men godt du fik
> din kat hjem. Håber han er glad for at være hos dig igen.

DET er han lover jeg dig
Tak igen til jer alle.

/Ian