Navn med N - 2 udvalgte
Fra : Jane :o)

Dato : 18-01-04 14:17

Nu har vi fundet 2 navne.

Min datter syntes hun skal hedde NANCY

Jeg syntes hun er en lille NORA

Så nu må vi bare blive enige.

Jeg har iøvrigt lige taget et super godt billede af trolden lige nu, hvor
man rigtigt kan se den smukke øjenfarve.

http://www.125.dk/mis

Under billede nr. 6 er vores skønne røde kat.

Mvh Jane

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-01-04 14:25

Jane wrote:
> [...]
> Jeg har iøvrigt lige taget et super godt billede af trolden lige nu,
> hvor man rigtigt kan se den smukke øjenfarve.

hun er bare yyyyndig.... ( jeg havde engang en huskatte dreng som lignede
hende på en prik ;) )
men bare for lige at komme med min tanke, så synes jeg bestemt _ikke_ hun
ligner en Nora malkeko ;)

--
Knus, Sabina.
"It is a strange fate that we should suffer so much fear and doubt over

Fra : Charlotte

Dato : 18-01-04 15:25

Hej Jane

Hvor er hun bare totalt bedårende. Tillykke med hende.
Hvad med Nelly?

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk