AsRock K7S8X og radeon 9600 Pro eller XT
Fra : Jakob Mortensen

Dato : 18-01-04 12:48

Har lige et par spørgsmål til jer kloge mennesker rundt omkring i DK...

1. Er der nogen i dette forum, som har erfaringer med, at et AsRock K7S8X
bundkort (billigt men meget rost) ikke skulle køre fornuftigt med et radeon
9600 Pro eller XT?

2. Ligeledes er der så noget om snakken med, at microsoft museprodukter ikke
virker med 9600 serien (ihvertfald på driversiden)? Der er en diskussion
kørende i anmeldelserne af Sapphire 9600XT på edbpriser.dk

3. Hvad bør jeg vælge fra 9600 serien eller andre produkter, hvis mine behov
er følgende men samtidig også gerne vil fremtidssikre mig lidt.
- Spiller stort set kun 2D spil. Og det er sjældent...
- Kortet skal være knivskarpt til afspilning af dvd m.m.
- Jeg gider normalt ikke sidde og clocke og tweake kortet. Det skal bare
virke uden de store problemer. FPS er ikke så vigtigt...

Tak for hjælpen folkens