Hvor ligger noter + opgaver på harddisken?~
Fra : ;-\) Pia Nielsen ;-\~

Dato : 18-01-04 11:23

Hej!

Jeg har lavet nogle opgaver / tasks...

Jeg har også lavet nogle noter / notes...

Ligger disse i nogle selvstændige filer man kan trække ud...
Eller ligger det hele samlet i en fil?

En god forklaring savnes... jeg ved godt jeg måske er tumpet!!!!

Knus
Pia

Fra : pre

Dato : 18-01-04 11:37

Et gæt kunne være at du bruger en eller anden version af Outlook. Så ligger
det altsammen i.pst- filen og kan ses i hver sin mappe under "Personlige
mapper".
Meget sandsynligt får du bedre svar ved at levere lidt flere fakta.
pre

Fra : ;-\) Pia Nielsen ;-\~

Dato : 18-01-04 13:06

Ja undskyld, det var ikke med vilje...