Info-vindue
Fra : Henrik Münster

Dato : 18-01-04 01:06

I tidligere versioner af OS X, kunne man få "Vis info"-vinduet til at
skifte til den fil, man markerede. Det gør det ikke længere i 10.3. Hvis
man vil have info om en anden fil, må man tage en "Vis info" på den.
Derved får man flere info-vinduer, man skal lukke.
Jeg har en idé om, at jeg engang læste, at det kunne stilles om
i 10.3. Men hvor gør man det?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 18-01-04 01:14

On Sun, 18 Jan 2004 01:05:47 +0100, Henrik_Münster wrote
(in article <1g7qgai.12tmank1thwpsjN%henrik@muenster.dk>):

> [...]
> Derved får man flere info-vinduer, man skal lukke.
> Jeg har en idé om, at jeg engang læste, at det kunne stilles om

Du får info frem med æble+i - du får inspektøren frem med alt+æble+i - og så
skifter den bare i samme vindue. Sådan har det altid været.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Lone Schmidt

Dato : 18-01-04 08:29

David Blangstrup <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> [...]
> >

> Du får info frem med æble+i - du får inspektøren frem med alt+æble+i - og så
> skifter den bare i samme vindue. Sådan har det altid været.

Godt spørgsmål, Henrik
Jeg kendte slet ikke den mulighed, og har åbnet mange info vinduer!

Tak til David, for et positivt svar
Fra hende der hælder til Alu-book ;-D
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : David Blangstrup

Dato : 18-01-04 10:37

On Sun, 18 Jan 2004 08:28:32 +0100, Lone Schmidt wrote
(in article <1g7r0qi.15kf7le1ffibuoN%maillone@netscape.net>):

Jeg hælder nu til en G5

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-01-04 13:12

David Blangstrup <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> Du får info frem med æble+i - du får inspektøren frem med alt+æble+i - og
> så skifter den bare i samme vindue. Sådan har det altid været.

Er du helt sikker? Jeg mener bestemt, at jeg bare trykkede æble-i i
10.2. Men tak for hjælpen. Jeg anede ikke, der var en inspector.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten

Dato : 18-01-04 14:27

Nej, adfærden ændrede sig i 10.2, i 10.1 var der kun inspectoren som
dengang fandtes på æble+i

> Er du helt sikker? Jeg mener bestemt, at jeg bare trykkede æble-i i
> 10.2. Men tak for hjælpen. Jeg anede ikke, der var en inspector.

ævle+i var dynamisk i 10.0 og 10.1, men ikke i jaguar og panther

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).