skift fra Radeon 9000 til 9800 Pro
Fra : Thomas G

Dato : 17-01-04 23:23

Hej Alle

Om ikke alt for lang tid får jeg mit nye kort (ATI 9800 pro) ind af døren.
Jeg har i forvejen et ATI 9000 kort siddende med catalyst 3.10 (driver fra
ATI). Kan jeg nøjes med at slukke ... skifte kortet .. og genstarte ?? Eller
tilpasser driveren sig så jeg er nød til at afinstallerer driveren inden jeg
skifter kortet til det nye ? Det er første gang jeg skifter fra et kort der
bruger samme driver som det jeg sætter i, de andre gange har jeg haft
fornøjelsen af at slås med reinstallation.

Nogen der har prøvet og ved om det går uden problemer ?

mvh Thomas G

Fra : Sune Storgaard

Dato : 17-01-04 23:42

Thomas G mumbled his insignificant opinion in:
bucckj$1krs$1@news.cybercity.dk

> [...]
> reinstallation.
>
> Nogen der har prøvet og ved om det går uden problemer ?

Jeg gjorde det fra et 7200 til 9100 med 3.9 i rent glemsomhed,uden
problemer.

Men hvorfor ikke lige bruge det afinstallerings værktøj der følger med og
installere den igen? Det tager ikke lang tid og du kan måske spare lidt bøvl
på den måde, men det burde virke.

Fra : Brian Lund

Dato : 18-01-04 02:53

> [...]
> bruger samme driver som det jeg sætter i, de andre gange har jeg haft
> fornøjelsen af at slås med reinstallation.

Jeg skiftede fra 7000 til 7500, og igen fra 7500 til 9500, og fra 9500 til
9700 og tilbage igen, alt helt uden problemer :)

(Har selvfølgelig skiftet driver ind imellem, men ikke fra opgradering til
opgradering)

Når windows starter bør den sige "ny hardware fundet" og måske forlange en
reboot, men ellers ingen problemer...

Brian