tilslutning af pc til tv
Fra : Jesper G.

Dato : 17-01-04 17:27

hej

jeg har bøvlet en del med subj. og har nu endelig fået det til at køre.( jeg
er aldeles på begynderstadiet)

jeg har under egenskaber fundet ud af at vælge hvilken skærm jeg vil køre, 1
eller 2., men
er der ikke en nemmere måde at skifte frem og tilbage mellem skærmene på,
istedet for at skulle ind i egenskaber hver gang.

kan jeg hente noget software hjælp som vil kunne gøre det nemmere. det kan
jo bare ligge på en F-tast

pft

jesper

Fra : Jesper Davidsen

Dato : 18-01-04 02:30

> [...]
> istedet for at skulle ind i egenskaber hver gang.
>
> kan jeg hente noget software hjælp som vil kunne gøre det nemmere. det kan

Det ville hjælpe meget hvis du oplyste hvilket grafikkort du har

Jesper

Fra : Jesper G.

Dato : 18-01-04 11:24

oohh ja

det er et nvidia geforce fx5200

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-01-04 09:00

"Jesper G." <pimpf@mail.dk> skrev i en meddelelse
> det er et nvidia geforce fx5200

Tvtool ( http://www.tvtool.info/index_e.html ) er et suverænt produkt - alle
?12 værd !
Her kan du definere genvejstaster til at skifte mellem skærme og meget meget
meget andet.
--
Peter J