Mandril 3 DVD ?
Fra : Peter Heide

Dato : 16-01-04 19:00

På TP's nyhedsliste skulle der komme en ny (og sidste):

Casper og Mandrilaftalen 3 / Det Sidste Sprøjt.

udg. dato : 2 feb.

2eren var det rene lort efter min mening. Med en elendig CD som bonus.
Så en 3'er. Hvad kan den indholde af bundskrab ?

Jeg venter stadig på Rockerne Svinene's DVD udgivelse.
Komik i 1ste klasse !

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 16-01-04 22:37

> På TP's nyhedsliste skulle der komme en ny (og sidste):
>
> Casper og Mandrilaftalen 3 / Det Sidste Sprøjt.
>
> udg. dato : 2 feb.

Er du sikker på dette?
Nogen der har et link, som kan bekræfte udgivelsen?

Mvh.

Mads

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 20-01-04 09:57

> Nogen der har et link, som kan bekræfte udgivelsen?

Ja, det har jeg selv:

http://www.axelmusic.dk/productDetails/724359932293

Akt 1 m/kommentarspor
Akt 2 m/kommentarspor
32 siders Mandrilhåndbog
Det Okkulte - 12 minutter
Spanien - 20 minutter
Bagsiden af medaljen (32 minutter med de knap så kendte figurer der kun var
med 1 gang)
6 minutters fraklip fra et fundet VHS bånd
Easter Eggs (godt gemt - 20 minutter)

Mvh.

Mads

Fra : Peter Heide

Dato : 20-01-04 14:40

Det var da en værre omgang skrab sammen.
200 kr. er sgu da for meget at betale for den
lorte-samling.

Køber den om et par mdr. når den er røget ned
på en hund.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 18-01-04 15:05

Hej

> På TP's nyhedsliste skulle der komme en ny (og sidste):
>
> Casper og Mandrilaftalen 3 / Det Sidste Sprøjt.
>
> udg. dato : 2 feb.

Mærkeligt der ikke står noget på www.mandrildvd.dk - men på www.tpmusik.dk
under nyheder -> DVD, står der jo godt nok at den skulle komme ud d. 26.
januar...
Håber da godt nok det passer, for det er da komik i verdensklasse - synes
jeg

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 20-01-04 15:06

> [...]
> januar...
> Håber da godt nok det passer, for det er da komik i verdensklasse - synes

Jeg tror nu også den kommer

Det kan ikke være Axelmusic der for sjov har lavet denne bagside:
http://www.axelmusic.dk/resources/covers/back/724359932293.jpg

Tjek den ud.... selv bagsiden af coveret er spækket med den geniale humor

Mvh. Martin