Usynlige tabeller og CSS
Fra : kofte

Dato : 16-01-04 15:07

Hejsa

Jeg bruger meget usynlige tabeller til at layoute mine webside (endnu ej
publiceret). I HTML ser koden således ud:

<tabel border="0" width="500>

Men hvordan pokker kan jeg få denne tabel-kommando ind i mit stylesheet?
Har surfet rigtigt meget men hidtil forgæves...

Venlig hilsen
Claus

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian

Dato : 16-01-04 16:11

kofte wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Men hvordan pokker kan jeg få denne tabel-kommando ind i mit stylesheet?
> Har surfet rigtigt meget men hidtil forgæves...

Du kan ikke lægge tabeller ind i CSS. Du kan give din tabel eller celle en
class sådan:

tabelcelle {background-color: red; }

og i html:

CSS er kun til at styre design, du kan ikke ligge HTMl ind i dit CSS.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne