Kan ikke bakke i IE uden at få meddelsen: ~
Fra : Erik W.

Dato : 16-01-04 13:29

På min computer har jeg et irriterende problem under surfning som jeg håber
at få hjælp til. På hjemmesider som eksempelvis edbpriser.dk og maznge andre
hjemmesider kan jeg ikke bakke uden at få beskeden:

"Advarsel! Siden er forældet. Den anmodede side blev oprettet ved hjælp af
de oplysninger, du har sendt i en formular. Denne side er ikke længere
tilgængelig. Som en sikkerhedsforanstaltning sender Internet Explorer ikke
automatisk oplysningerne igen.
Hvis du vil sende oplysningerne igen og se denne webside, skal du klikke på
knappen Opdater. "

Jeg troede egentligt probmet lå på webserveren men nu opdager jeg så at
probmet ikke eksisterer på min kones computer. Jeg har ledt efter eventuelle
forskelle i Internetindstillingerne men kan ikke finde noget som løser
problemet.
På forhånd tak

Erik W.

Jeg har Windows XP professional med IE 6.0.2800.1106
--
Kritik er yderst sundhedskadeligt! (Jesper Juul 1998)

Fra : MN

Dato : 16-01-04 14:49

"Erik W." <erik.w@mail.com> wrote in message
> [...]

eventuelle
> forskelle i Internetindstillingerne men kan ikke finde noget som løser

Slet dine temp. internet filer

Mogens

Fra : Erik W.

Dato : 17-01-04 11:13

"MN" skrev i news:kZRNb.3482$U%1.875@news.get2net.dk...

> Slet dine temp. internet filer

Det virkede! - Tak for det Mogens.'

Mvh Erik

--
Kritik er yderst sundhedskadeligt! (Jesper Juul 1998)