Extern box til cd-drev
Fra : Henning

Dato : 16-01-04 08:37

Hvor finder jeg en extern USB-box til cd-drev? Nogen lignende
<http://www.coop.dk/ehandel/show_product.asp?sub_dept_id=92&dept_id=115&pf_id=5786753>
men gerne billigere
Kan ikke finde gruppen på edbpriser?
(Spørgsmålet er stillet i d.e.h.d uden resultat.)

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-01-04 10:48

Henning <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> wrote:

>Hvor finder jeg en extern USB-box til cd-drev? Nogen lignende
><http://www.coop.dk/ehandel/show_product.asp?sub_dept_id=92&dept_id=115&pf_id=5786753>
>men gerne billigere

Der findes masser af den slags - Men nok ikke meget billigere, der
skal trods alt være strømforsyning og IDE-USB/Firewire interface med.

Kig f.eks forbi www.midtdata.dk eller www.prcdata.dk

Fra : Henning

Dato : 16-01-04 16:00

On Fri, 16 Jan 2004 10:48:13 +0100, Michael Rasmussen
<mic@NO_SPAMdou.dk> wrote:

>Der findes masser af den slags - Men nok ikke meget billigere, der
>skal trods alt være strømforsyning og IDE-USB/Firewire interface med.
>
>Kig f.eks forbi www.midtdata.dk eller www.prcdata.dk

Nærmere link? Det er øjensynligt i et område, som er udefinerbart...
Under kabinetter er der intet, under CD- eller DVD-drev og tilbehør er
der intet?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-01-04 16:08

Henning <newsmail@mailme.invalid> wrote:

>Nærmere link? Det er øjensynligt i et område, som er udefinerbart...
>Under kabinetter er der intet, under CD- eller DVD-drev og tilbehør er
>der intet?

Undskyld - Hos midtdata gemmer de sig under Harddisk, Tilbehør som
Externt USB Rack 5-1/4"

De kan også anvendes til optiske drev

<mlr>