Erfaringer med Cosequin søges
Fra : Sofie Iversen

Dato : 15-01-04 20:38

hej

Min hankat (kastreret på næsten 2 år) har for for stærk urin, med
irriteret silmhinde i blæren og blod i urinen til følge. Af denne grund
skal han have tranebærsaft og Cosequin tabletter hver dag resten af sit
liv, så derfor ville jeg høre jeres erfaringer med Cosequinen...

Min Laban er i hvert fald kvikket gevaldigt op efter bare den første
tablet :)
Vi har fået vores gamle glade mis tilbage, han er gået totalt i barndom ;)

Med venlig hilsen
Sofie Iversen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Larsen

Dato : 16-01-04 13:06

> [...]
> tablet :)
> Vi har fået vores gamle glade mis tilbage, han er gået totalt i barndom ;)

Hej Sofie, det glæder mig for dig og din kat. Jeg har ingen erfaringer
med tabletter-ne. Jeg er blot NYSGERRIG: HVORDAN får du tranebærsaft i
en KAT. ???????

Min menneske-bror drikker det forebyggende for ikke at få
blærebetændelse og/el-ler lignende blære-besvær..

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sofie Iversen

Dato : 16-01-04 14:01

> [...]
> en KAT. ???????
>
> Min menneske-bror drikker det forebyggende for ikke at få
> blærebetændelse og/el-ler lignende blære-besvær..

hej helle

jeg laver lidt saft af gangen og så får han ca 4 mm i en sprøjte, og han
pbner nærmest selv munden, han kan godt lide det :)

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-01-04 15:11

On 15/01/04 20:38, in article 4006ec3067126@dk-fritid-dyr-kat.dk, "Sofie
Iversen" <lindberg_dkKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote:

> [...]
> tablet :)
> Vi har fået vores gamle glade mis tilbage, han er gået totalt i barndom ;)

Hvad er cosequin+ Hvad bruger man det til+ Jeg har aldrig hørt om det...
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Sofie Iversen

Dato : 16-01-04 16:07

Camilla Baird skrev:
Hvad er cosequin+ Hvad bruger man det til+ Jeg har aldrig hørt om
det...

Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Hej Camilla

det er oprindeligt et gigt medicin, men dyrlægerne har fundet ud af at
det lægger en beskyttende hinde på blæreslimhinden. Det er vist stadig
lidt på forsøgsbasis herhjemme...

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-01-04 23:58

On 16/01/04 16:06, in article 4007fe0d3246c@dk-fritid-dyr-kat.dk, "Sofie
> [...]

> det er oprindeligt et gigt medicin, men dyrlægerne har fundet ud af at
> det lægger en beskyttende hinde på blæreslimhinden. Det er vist stadig

Tak for god besked.
Mvh camilla