install.af HP all-in-one print/scanner pl~
Fra : gismo

Dato : 15-01-04 13:27

Jeg har købe en all-in-one HP. Den kræver 950 mb ledig plads til install.
Der er ikke plads på C drevet, der er kun 249 mb ledig plads, fordi den er
partitioneret sådan at C drevet er på 1,46GB med 249 MB ledig plads nu. D
drevet er på 41,1GB med 39,2 GB ledig kapac. Når jeg beg. install. af HP'en
undersøger den kapacitet, og vælger så en minimum installation, fordi der
ikke er plads nok, en standard install. er ikke tilgængelig, den er
nedtonet. Den kan altså ikke se, at der er tonsvis af plads på D drevet. Når
jeg går videre med installationen, kan jeg godt lægge den på D drevet, men
den har jo allerede valgt en minimum installation, og så kan jeg slet ikke
bruge alle faciliteter på "dyret" (HP*en).
Skal jeg virkelig have en til at ompartitionere pc'en? Er der nogen der har
ideer?

Mvh.

Ester C.

Fra : Henrik

Dato : 15-01-04 15:16

anskaf partition magic, som kan ompartionerer dynamisk (on the fly) uden
datatab og ominstallation

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-01-04 16:03

In article <4006871c$0$29310$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
gismo@events.dk says...

> Skal jeg virkelig have en til at ompartitionere pc'en? Er der nogen der har
> ideer?

Kan du ikke flytte sidefilen til d: ?
Evt. kigge i "Mine Dokumenter" og se om noget kan flyttes til d:

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen