GF2 - hvad er forskellen ?
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-01-04 12:15

Greetings!

Hvad er forskellen på GF2 MX400 og GF2 MX400 Pro ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Pan

Dato : 15-01-04 17:27

> Hvad er forskellen på GF2 MX400 og GF2 MX400 Pro ?

Ingenting. Nvidia har aldrig lavet et MX400 Pro.
De eneste GF2 MX kort der findes er: (langsommeste øverst)
MX100
MX200
MX
MX400

Så det er nok en producent der tænkte at han solgte flere grafikkort hvis
han kalder det Pro. Mit gæt er at det er et MX400 chip der sidder på.

Mvh
Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-01-04 17:36

In article <bu6ero$2g9f$1@news.cybercity.dk>, .@anders.dk says...

> Ingenting. Nvidia har aldrig lavet et MX400 Pro.

Takker.

> Så det er nok en producent der tænkte at han solgte flere grafikkort hvis
> han kalder det Pro. Mit gæt er at det er et MX400 chip der sidder på.

Ja, det er sikkert sådan det hænger sammen.