Nvidia GeForce4 Ti 4200 AGPx8
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 15-01-04 08:50

Hej

Jeg har problemer med at mit Asus grafikkort med Nvidia GeForce4 Ti 4200
AGPx8 laver ged i Win XP.

Jeg har problemer med at logge på fordi det går kold. Jeg kan ikke se film
der går den også kold. Der er sjove streger på skærmen m.m.

Det kommer først efter jeg installere Nvidia driveren !

Er der nogen der kender problemet og måske en løsning ?

--
Hilsen AHJ

Fra : Cinnober

Dato : 15-01-04 09:24

"Anders Holm Jensen" <dwoor@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kommer først efter jeg installere Nvidia driveren !
>
> Er der nogen der kender problemet og måske en løsning ?

Hvis det er den nyeste driver 52.xx fra www.nvidia.com så prøv med en ældre
driver.
Har selv haft bøvl med nyeste fra nvidia på mit Gf4TI4200 i Desert Combat.
Gik tilbage til en ældre 45.23 og så kørte det igen.

Fra : JK

Dato : 15-01-04 10:27

On Thu, 15 Jan 2004 08:49:49 +0100, "Anders Holm Jensen"
<dwoor@oncable.dk> wrote:

> [...]
>
>Det kommer først efter jeg installere Nvidia driveren !
>
>Er der nogen der kender problemet og måske en løsning ?

Asus er nogle gange ikke helt kompatibel. Du kan prøve med deres egne
drivere.

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/NVIDIA/

kortet har et asus type nr., du skal bruge. v9280.

Drivere er fra 5. december 2003.

mvh

John