Grafikkort hvad skal jeg købe ??
Fra : Anders bjørn

Dato : 14-01-04 22:34

hvilket grafikkort skal jeg købe vis jeg skal købe et nyt ??
nogel siger at geForce FX er godt og andre siger noget andet hvad skal jeg
købe ????

Hjælp mig PLZ

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-01-04 23:16

"Anders bjørn" <sda@fsf.dk> skrev i en meddelelse
> hvilket grafikkort skal jeg købe vis jeg skal købe et nyt ??
> nogel siger at geForce FX er godt og andre siger noget andet hvad skal jeg
> købe ????
>

> Hjælp mig PLZ

Det er et direkte oplæg til en lille krig du kommer med der. Du får ikke
folk der har købt enten det ene eller andet mærke til at indrømme at det
modsatte er bedre. Jeg har et af mærkerne, og min svoger har det andet
mærke, og jeg ved godt hvad jeg foretrækker, men underligt nok, så vil
svoger MEGET gerne skifte til det jeg kører med, men folk her i gruppen, dem
får du ikke til at komme med samme ønsker, det de har købt, det er det de
vil anbefale.
Rent brugervenligt, så er min mening at det ene er bedre end det andet, og
det ene har i mine øjne et lille problem, for firmaet har ikke været helt
ærlig over for sine kunder i en periode, og det er nok til at jeg har mistet
lysten til det.
Men hvad skal du bruge det til, det er ret vigtigt at vide, for spiller du
ikke, så skal du have et helt tredje kort, hvad må det koste og hvilken
maskine skal det sidde i ?

Kim Larsen

Fra : kurt lund

Dato : 14-01-04 23:42

> [...]
> hvilket grafikkort skal jeg købe vis jeg skal købe et nyt ??
> nogel siger at geForce FX er godt og andre siger noget andet hvad skal jeg

Så stiller jeg nogle spørgsmål til dig
1. hvad har du nu af grafikkort.
2. hvad har du af pc.
3. hvad skal du bruge det til. (spil-tekst-.foto osv)
4. hvad vil du betale for det.
5. hvad forventer du at det skal kunne klare.
Der en ting mere, hvis du bruge alle dine PCI porte
så udelukker det nogle grafikkort ingen navne ;)

Kurt