Powerbook G4 12"
Fra : David Blangstrup

Dato : 14-01-04 20:41

Jeg savler lige over en Powerbook G4 12" som Jonas Voss også har, men han ved
ikke, om den kan vise DVD over fjernsynet. Er der nogen her, der ved noget om
det?

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : David Blangstrup

Dato : 14-01-04 20:44

On Wed, 14 Jan 2004 20:40:50 +0100, David Blangstrup wrote
(in article <bu4605$2341$2@news.cybercity.dk>):

> [...]
> ved
> ikke, om den kan vise DVD over fjernsynet. Er der nogen her, der ved noget

Jeg glemte at skrive, at den lille 12" har Mini-DVI out mens de store har DVI
& S-Video out.
Er skærmen ikke cirka lige så stor som på min (første oprindelige 233) iMac?

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : David Blangstrup

Dato : 14-01-04 20:45

On Wed, 14 Jan 2004 20:44:15 +0100, David Blangstrup wrote
(in article <bu466i$2341$3@news.cybercity.dk>):

> [...]
> & S-Video out.
> Er skærmen ikke cirka lige så stor som på min (første oprindelige 233) iMac?

Og så lige Münster spørgsmålet: Skal man vente? Er der noget umiddelbart på
horisonten der gør at man ville græmme sig over at købe den nu?

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-01-04 00:37

David Blangstrup <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> Og så lige Münster spørgsmålet: Skal man vente? Er der noget umiddelbart
> på horisonten der gør at man ville græmme sig over at købe den nu?

Jeg har faktisk ikke rigtig føling med det for tiden. Jeg har lige købt
opgradering til Retrospect 5.1, tre-fire uger før 6.0 blev annonceret,
så jeg er vist ikke den rette at spørge.
Er det ikke ved at være et halvt år siden, der sidst skete noget
med de bærbare? Det tyder på, at der snart sker noget nyt. På den anden
side, så arbejder Apple måske på at få G5 i de bærbare. Det er nok ikke
så lige til, så det kommer til at tage lidt tid. I mellemtiden kan det
være, de ikke gør så meget ud af at opgradere de nuværende modeller. Jeg
er i hvert fald ikke faldet over nogen rygter om det bærbare.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 14-01-04 21:00

> [...]

> & S-Video out.
> Er skærmen ikke cirka lige så stor som på min (første oprindelige 233) iMac?

David........din iMac har en 15"skærm med et sebart areal på
13,8".......PB´en er en 12"
M., der synes, din Hogwasher ser godt ud

Fra : Anna

Dato : 14-01-04 21:46

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

>DVI
>
> David........din iMac har en 15"skærm med et sebart areal på
> 13,8".......PB´en er en 12"
> M., der synes, din Hogwasher ser godt ud

Haj

Har selv en 12'er- Der følger et adapter stik med som tager din Mini-DVi
og transformerer det til det store DVi hvis du har brug for det. Så er
den sag klaret

I følge Apple's specs så findes der et DVI til S adapterstik som skal
anvendes hvis du skal bruge maskinen til fremvisning af DVD'er på
fjernsynet fx. Så der er altså mulighed for det på den lille 12" også...
Jeg har bare ikke selv prøvet det.

/Anna

--
http://home1.stofanet.dk/bassbabe/
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)