Printer/XP
Fra : no-spam

Dato : 14-01-04 17:52

Hej er der nogen der kan hjælpe, jeg har Xp og installeret min printer HP
Deskjet820 cxi, jeg har den nyeste driver,og den skriver testside perfekt,og
skriver email ud og fra i net. Men fra Office 2000 og fra Wordpad og
Notebook kan den ikke skrive, den siger godt nok at den skriver til
printeren, og papiret kører godt nok igennem men det er blank. med
programmet print now kan den også godt skrive.
Jeg har geninstalleret driver men intet hjælper.
mvh KN