3 DREV
Fra : Heino Svendsen

Dato : 14-01-04 16:55

Hej NG

Kan man sætte fx 3 drev i maskinen på et kabel eller 3 harddiske ?
og i så fald hvad skal man sætte drevene eller harddiskene som.
marster-slave- ?

På forhånd tak
--
!!! Fjern ordet FJERN i min mail adresse ellers kan jeg ikke modtage mails
fra jer !!!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-01-04 17:05

In article <FDdNb.1996$M97.1809@news.get2net.dk>,
heino.overgaardFJERN@tele2adsl.dk says...

> Kan man sætte fx 3 drev i maskinen på et kabel eller 3 harddiske ?

3 drev kan kun forekomme på et SCSI-kabel. IDE/ATA kan kun rumme 2
enheder pr. kanal (kabel).

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Cacba

Dato : 14-01-04 18:21

> Kan man sætte fx 3 drev i maskinen på et kabel eller 3 harddiske ?
> og i så fald hvad skal man sætte drevene eller harddiskene som.
> marster-slave- ?
>
> På forhånd tak

Ved SCSI er det muligt.. men ved ATA kan du kun have 2 enheder på hver
kabel...

Men hvis du vil have 3*hv og 3*dreve i og du kun har 2 IDE controllerer kan
du købe ekstra og smide i en PCI port..

Cacba Out..