Indsætte billede
Fra : Mogens Dammand

Dato : 14-01-04 16:16

Hej

Jeg har prøvet at lave en hjemmeside (for 1. gang) og nu vil jeg gerne have
sat et billede ind midt på siden.

Hvordan gøres det uden at teksten flytter sig?

Link: www.hondaenduro.bravehost.com

Har brugt office 2000 og så selvfølgelig front page

På forhånd tak
Mogens

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 15-01-04 00:11

Jeg ville lave en tabel med 3 felter (evt. 2x3) og så placere billeder og
tekst der i.

Fra : Ole

Dato : 15-01-04 06:57

"JSH (9800)" <jstenbakFJERNDETTE@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville lave en tabel med 3 felter (evt. 2x3) og så placere billeder og
> tekst der i.

Ja samme her en tabel med 2 kolonner og 3 rubrikker altså 2x3 og så lave den
med usynlig ramme.

Fra : Alexander Gerner

Dato : 15-01-04 12:07

Hej Mogens
Du skal indsætte en tabel med 3 eller flere celler i din side (hjemmeside) du
bestemmer selv tabellens størrelse—indsæt bagefter din billeder efter behov .
Hvis du vil ikke se tabellens ramme (efter at du har indsat en tabel) så skal
du indstille din tabel til-VIS IKKE RAMMER.Du kan bagefter gøre din billeder
mindre i selve tabellen
Hilsen
Alexander

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mogens Dammand

Dato : 15-01-04 22:35

Hej alle

Kan jeg gøre det nu som siden er, eller skal jeg starte forfra med cellerne
først, og så fylde dem ud?

Mogens

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 16-01-04 09:02

> [...]
> Hej alle
>
> Kan jeg gøre det nu som siden er, eller skal jeg starte forfra med

Du laver det bare som siden er nu.
Indsætter tabellen og flytter/trækker billeder og tekst hen i tabellen.