N 6600 billeder
Fra : /Ole

Dato : 14-01-04 14:42

½øjs@

Jeg har lige bestilt en N 6600 og glæder mig som en gal.
Den kommer først om nogle dage, måske først mandag, så jeg ville da lige
høre, om der er nogen, der gider prøve at smide et billed taget med den i
news:dk.binaer (man er jo spændt)

Er den ligeså fed, som den bliver opreklameret med?

Jeg havde tænkt på en Siemens X1, men jeg har en knap 2 måneder gammel MC60,
og den kan jeg sgu ikke finde mig til rette med, nogen idé om, hvad den kan
indbringe?

/Ole

Fra : /Ole

Dato : 14-01-04 14:44

Lige et tillægsspørgsmål:

Følger der datakabel med, mon, jeg kan ikke lige se det, der, hvor jeg har
bestilt

/Ole

Fra : mullerman

Dato : 14-01-04 16:48

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
MC60,
> og den kan jeg sgu ikke finde mig til rette med, nogen idé om, hvad den

Mht til billeder taget med 6600 så kig her www.sprites.dk

Mht til hvad din mc60 kan indbringe så kig i dba eller i
dk.marked.privat.telefon.mobil

Martin

Fra : Dettmaring

Dato : 14-01-04 21:58

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse

men jeg har en knap 2 måneder gammel MC60,
> og den kan jeg sgu ikke finde mig til rette med,

Jeg har i den forbindelse lige uploadet en dynge billeder på www.sprites.dk
af billeder taget med MC60..Og jeg synes ikke den falder igennem, når jeg
sammenligner med så mange billeder...At de så er elendige på telefonens
skærm, det er en anden snak..
I øvrigt fremgår det et det bedste billede er taget med telefonens kamera
vendt mod mit TV, har det monstro noget med TV`s opløsning at gøre?

VH
Carsten
----
www.fysikogkemi.dk
/for folkeskolen

Fra : /Ole

Dato : 14-01-04 22:39

> [...]
> I øvrigt fremgår det et det bedste billede er taget med telefonens kamera
> vendt mod mit TV, har det monstro noget med TV`s opløsning at gøre?

Hej Carsten.

OK, jeg troede, de var dårligere, for som du siger, så er de godt nok
elendige på skærmen. Men alligevel tror jeg på, jeg glæder mig til 6600. Jeg
kan bare ikke finde mig til rette med MC60, så må man jo betale for den
erfaring

Men tak for uploaded på siden, der i ovrigt er en KANON idé, godt initiativ,
Martin.

/Ole