De nye Hogwasher
Fra : David Blangstrup

Dato : 14-01-04 13:45

Jeg poster lige et link til et skærmbillede af min nye Hogwasher 4 beta 1.
Den kan både være i oldskool mode, som MacSOUP, med seperate vinduer, i
two-pane mode, eller her, i three-pane mode. Nice!
Og den kan både downloade først, altså være en offline reader som suppen,
eller man har downloaded headlines og body bliver så downloaded når man læser
indlægget, no problems. Den styrer bare!

<http://blangstrup.org/images/uploads/desktop.jpg>

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : David Blangstrup

Dato : 14-01-04 13:46

On Wed, 14 Jan 2004 13:44:33 +0100, David Blangstrup wrote
(in article <bu3djk$11vr$1@news.cybercity.dk>):

separate (doh!)

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : David Blangstrup

Dato : 14-01-04 13:47

On Wed, 14 Jan 2004 13:46:25 +0100, David Blangstrup wrote
(in article <bu3dn4$11vr$2@news.cybercity.dk>):

> On Wed, 14 Jan 2004 13:44:33 +0100, David Blangstrup wrote
> (in article <bu3djk$11vr$1@news.cybercity.dk>):

> separate (doh!)

Hm, der var jeg lidt for hurtig, i overskriften skal der selvfølgelig stå Den
nye Hogwasher.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 14-01-04 19:26

David Blangstrup <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> [...]
> (in article <bu3dn4$11vr$2@news.cybercity.dk>):

> Hm, der var jeg lidt for hurtig, i overskriften skal der selvfølgelig stå Den

Ok nok reklame, hvor finder jeg den?
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : David Blangstrup

Dato : 14-01-04 20:40

On Wed, 14 Jan 2004 19:26:04 +0100, Michael Tysk-Andersen wrote
(in article <1g7kgmp.1p9wcuv1beqmryN%mta@mac.com>):

> Ok nok reklame, hvor finder jeg den?

Ingen steder endnu, den er ved at blive testet.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-01-04 20:33

David Blangstrup <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> Ingen steder endnu, den er ved at blive testet.

Det er kun for DNA-medlemmer.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten

Dato : 18-01-04 03:11

> Det er kun for DNA-medlemmer.

Dvs alle levende væsner? "Hej min ligusterhæk vil gerne være
betatester..."

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 17-01-04 21:37

Hej

David Blangstrup <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> Ingen steder endnu, den er ved at blive testet.

HVad er systemkrav? Kan man blive tester?

/Seb
--
Er der nogen, der kan tilbyde os en bolig på Vestsjælland
ca. 110 kvm - og mig, som er lingvist, et job, så modtages

Fra : David Blangstrup

Dato : 18-01-04 01:15

On Sat, 17 Jan 2004 21:37:09 +0100, Sebastian_Adorján_Dy hr wrote
(in article <1g7ptj6.195bvta11eafdN@[192.168.1.129]>):

> Hej

> HVad er systemkrav? Kan man blive tester?
>
> /Seb

Prøv på www.asar.com. Der er ikke nogen særlige systemkrav, den er vist
temmelig let. Eller skriv en mail til mig, så sender jeg dig hans email
adresse.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende