Passion Of Christ
Fra : David Rasmussen

Dato : 14-01-04 11:37

Ifølge traileren, får Mel Gibsons nye film premiere 25. februar i år.
Men er det i hele verden? Jeg kan ikke finde ud af hvornår den kommer
til Danmark. Der står ikke noget på releaseplan.

/David

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 14-01-04 15:38

> Ifølge traileren, får Mel Gibsons nye film premiere 25. februar i år.
> Men er det i hele verden? Jeg kan ikke finde ud af hvornår den kommer
> til Danmark. Der står ikke noget på releaseplan.

I Danmark ved jeg ikke....
Men det er i hvert fald ikke på verdensplan den har premiere i februar.
Her er nogle "release"-datoer fra Internet Movie Database:
http://www.imdb.com/title/tt0335345/releaseinfo