Diktafonlydformat på MP3-afspiller?
Fra : JS

Dato : 14-01-04 10:31

Jeg har optaget noget på min MP3-afspiller med diktafon, men kan kun
afspille det på selve afspilleren. Jeg har forgæves forsøgt at konvertere
til MP3-format og filen kan ikke uden videre afvikles i windows media
player...

Hvilket format optager den i og hvordan konverterer jeg filen til noget
windows kan lide?

Håber på svar
JS

Fra : Casablanca

Dato : 14-01-04 11:04

JS skrev:

> [...]
> windows media player...
>
> Hvilket format optager den i og hvordan konverterer jeg filen til

Står der ikke noget i manualen?. Med min IRiver afspiller er der et
konverteringsprogram, som konverterer afspillerens format til MP3. Hvilken
afspiller har du?. Måske kan du finde noget på producentens hjemmeside.

Casablanca

...Ved svar pr email, fjern "fjerndette".

Fra : JS

Dato : 14-01-04 20:29

"Casablanca" <totalfFJERNDETTErecall@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Står der ikke noget i manualen?. Med min IRiver afspiller er der et
> konverteringsprogram, som konverterer afspillerens format til MP3. Hvilken
> afspiller har du?. Måske kan du finde noget på producentens hjemmeside.

Det er en Acer.
http://www.acer.de/acereuro/page4.do?dau22.oid=3975&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=9&ctx1=DE&crc=2020175393

Det software der er med kan kun bruges til filhåndtering. Det ser
umiddelbart ud til at den optager i .wav-format, men ikke et diverse
windows-programmer vil acceptere???

Fra : JS

Dato : 14-01-04 21:18

Jeg har fundet ud af at det tilsyneladende er denne codec media player
mangler for at kunne afspille den:
"dvi_adpcm (0x0011) Intel Corporation"
Quick time kan afspille den uden problemer. Findes der mon et program der
indeholder denne codec og som samtidig kan konvertere den til .mp3?
Alternativt, hvor pokker finder jeg denne codec???

Tak for hjælpen
JS

Fra : Martin Andersen

Dato : 14-01-04 11:05

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> player...
>
> Hvilket format optager den i og hvordan konverterer jeg filen til noget

Hvad hedder mp3 afspilleren?
Fulgte der ikke noget software med til den?