Meddelelses Regler I Outlook 2003
Fra : ELM

Dato : 14-01-04 10:07

Jeg har problemer med at oprette en reglel i Outlook 2003.
Den regel jeg vil have er en simpel regel som skal kunne :

Postregel:

Hvor linjen til indeholder "(Mailadresse)"

Action = Hent den ikke fra serveren.

Den er nem nok at lave i Outlook Express, men jeg kan sgu. ikke hitte ud af
det i Outlook 2003.

Er der en venlig sjæl der kan guide mig frem.

På Forhånd Tak.

Mvh

ELM

Fra : Dennis Lange

Dato : 14-01-04 13:45

ELM skrev:
> [...]
>
> Action = Hent den ikke fra serveren.
>
> Den er nem nok at lave i Outlook Express, men jeg kan sgu. ikke hitte

Det kan ikke lade sig gøre - desværre.

Outlook kan kun afvikle regler _efter_ post er hentet fra serveren. Mystisk
proritering af Microsoft af "lillebror" OE skal kunne mere end "storebror"
Outlook - men sådan er det...

--
Mvh.
Dennis Lange