N6600 hukommelse
Fra : Onkel Ond

Dato : 13-01-04 21:29

Hej
Jeg har læst at man kan udvide hukommelsen på en N6600 -smart, hvis man
tager mange videoklip, optager lyd og tager mange billeder med den -men
jeg kan ikke, ikke engang på Nokia's hp, finde nogetsomhelst om hvilken
slags kort den understøtter. Er det SD kort, Compact Flash, SmartMedie,
eller noget helt fjerde? Eller måske tilmed noget Nokia hjemmefusk, der
koster 10 gange så meget som de gængse mærker? Og hvor meget kan
hukommelsen iøvrigt udvides?
Anyone?

Mvh. Jakob Færch-Jensen

--
"Og hvis det er OT, så giv en venlig henvisning til rette sted,
istedet for at svinge det hellige sværd og starte en laaaang

Fra : Lars @ Pocketfreak.d~

Dato : 13-01-04 21:55

"Onkel Ond" <jafj_usenet@hahahotmail.com> wrote in message
> [...]
> eller noget helt fjerde? Eller måske tilmed noget Nokia hjemmefusk, der
> koster 10 gange så meget som de gængse mærker? Og hvor meget kan

Det er såvidt jeg ved et MMC-kort. Det er en kort i samme format som SD (i
en kortlæser), men af en lidt ældre generation. Maks størrelse 128 mb.

Lars

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 13-01-04 21:57

> [...]
> måske tilmed noget Nokia hjemmefusk, der koster 10 gange så meget
> som de gængse mærker? Og hvor meget kan hukommelsen iøvrigt

Din nokia 6600 bruge SDkort, billige og ganske udemærkede.
Men der er samtidig programmer som komprimere de programmer man vælger,
men dem kan du finde på www.groups.yahoo.com.

Fra : Onkel Ond

Dato : 13-01-04 22:24

Kenneth Rugaard skrev bl.a.:
> Din nokia 6600 bruge SDkort, billige og ganske udemærkede.
> Men der er samtidig programmer som komprimere de programmer man
> vælger, men dem kan du finde på www.groups.yahoo.com.

Ja, jeg har altså ikke købt den, men jeg må tilstå at jeg er brændt
kraftigt varm på idéen. Jeg ville dog lige undersøge alle muligheder
inden jeg giver mig i kast med at bruge overdrevet mange penge på en ny
tlf. Men herligt at høre, at det blot er alm. SD kort. Tak for hjælpen!

Mvh. Jakob

Fra : Sabine Ernst

Dato : 13-01-04 22:50

Er I sikker på der kan være SD kort i den, for i andre nokia bl.a 3650,
3660, n-gage kan der kun være multi media kort, der er simpelthen ikke plads
til SD.

Fra : Jørgen

Dato : 13-01-04 23:29

> Er I sikker på der kan være SD kort i den, for i andre nokia bl.a 3650,
> 3660, n-gage kan der kun være multi media kort, der er simpelthen ikke
plads
> til SD.

I min 6600 kan der ikke komme et SD kort i, der skal det være mmc

Fra : Flemming

Dato : 15-01-04 18:55

Jørgen <_fjerndether_jogge@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> plads
>
> I min 6600 kan der ikke komme et SD kort i, der skal det være mmc

Hvad med batteriet, hvor lang tid holder det ?
Og softwaren, køre det stabilt ?

--
Mvh. Flemming