Danske undertekster på alle cdwow?
Fra : Casper

Dato : 13-01-04 19:12

Med fare for at dette spørgsmål er blevet stillet tidligere
(jeg har dog googlet):

Er der danske undertekster på ALLE de region 2-dvd'er, man kan
bestille hos cd-wow.com, eller er der kun engelske, som der står?
Og hvad med dem, der er "region-free"?

(Grunden til at jeg spørger, er at der jo plejer at være muligheder
for tekster på 6-8 sprog på de dvd'er man køber her i Danmark).

V.h. Casper

Fra : Jens Thomsen

Dato : 13-01-04 19:23

Casper wrote:

> Er der danske undertekster på ALLE de region 2-dvd'er, man kan
> bestille hos cd-wow.com, eller er der kun engelske, som der står?

Nej. Du kan som udgangspunkt *ikke* være sikker på, at der er danske
undertekster på, medmindre cd-wow opgiver det. De er dog ikke altid lige
gode til at udfylde informationerne korrekt, så man kan altså godt være
heldig at få danske undertekster med, selvom det ikke fremgår. Det nemmeste
er at sende dem en mail og spørge om den specifikke titel. De er som regel
ret hurtige til at svare tilbage.

--
Jens Thomsen
"Television has brought murder back into the home - where it belongs"

Fra : Rune Zedeler

Dato : 13-01-04 19:24

Casper wrote:

> Er der danske undertekster på ALLE de region 2-dvd'er, man kan
> bestille hos cd-wow.com, eller er der kun engelske, som der står?

Nope. Kun engelske (eller evt. slet ingen).

-Rune

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-01-04 21:14

Rune Zedeler wrote:

> Nope. Kun engelske (eller evt. slet ingen).

Det er nu ikke hele svaret. Der er "masser" af dvd'er med danske
undertekster hos cd-wow. Det er bare ikke _alle_ der har det.

De har en tråd om det på http://www.dahf.dk

/David

Fra : Casper

Dato : 14-01-04 01:17

On Tue, 13 Jan 2004 21:14:23 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>De har en tråd om det på http://www.dahf.dk
>
>/David

Tak for alle svarene - jeg vil prøve at skrive til dem! Det er bl.a.
The Two Towers, jeg vil købe hos dem, men den ser desværre ud til kun
at have engelske undertekster (på www.blackstar.co.uk). øøv... :(

Jeg har på www.dahf.dk søgt på alle mulige ord ("undertekster",
"cdwow" osv) , men der kommer hundredevis af indlæg frem som resultat,
så kan du tilfældigvis huske trådens overskrift om emnet på
www.dahf.dk?

Casper.

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-01-04 01:50

Casper wrote:

> [...]
> "cdwow" osv) , men der kommer hundredevis af indlæg frem som resultat,
> så kan du tilfældigvis huske trådens overskrift om emnet på

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=6846

/David

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-01-04 09:20

"Casper" <casperton@hotmail.com> escribió

> Tak for alle svarene - jeg vil prøve at skrive til dem! Det er bl.a.
> The Two Towers, jeg vil købe hos dem, men den ser desværre ud til kun
> at have engelske undertekster (på www.blackstar.co.uk). øøv... :(

Det kan jeg da lige bekræfte: kun engelske undertekster på TTT

Fra : ML-78

Dato : 13-01-04 20:33

Casper skrev:

> Er der danske undertekster på ALLE de region 2-dvd'er, man kan
> bestille hos cd-wow.com, eller er der kun engelske, som der står?

Det kan man ikke regne med, selv om der er danske tekster på mange
engelske udgivelser. Slå evt. titlen op på www.blackstar.co.uk, som
plejer at være gode til at angive hvilke tekster der er inkluderet.

ML-78