De grundlæggende begreber
Fra : SlowHand

Dato : 13-01-04 18:49

Hej i Gruppen!

Jeg står og skal bruge en kort beskrivelse af de grundlæggende
begreber inden for java-programmering.
Klasser, metoder, konstruktør, type, public/private osv...

Er der nogen der har link til et sted jeg kan finde det, eller
evt selv gider at skrive en kort (!) beskrivelse af det mest grundlæggende?

På forhånd tak!

/SlowHand

Fra : Martin Kofoed

Dato : 14-01-04 10:53

On Tuesday 13 January 2004 18:48, SlowHand wrote:

> Jeg står og skal bruge en kort beskrivelse af de grundlæggende
> begreber inden for java-programmering.
> Klasser, metoder, konstruktør, type, public/private osv...

I så fald er den her uundgåelig:

http://java.sun.com/docs/books/tutorial/

--
Martin Kofoed

Fra : Jesper Matthiesen

Dato : 16-01-04 13:27

> [...]
>
> Er der nogen der har link til et sted jeg kan finde det, eller
> evt selv gider at skrive en kort (!) beskrivelse af det mest

Bruce Eckel's bøger (Thinking in Java) ligger gratis på nettet og er
udmærkede til formålet....
Hilsen Jesper